DAY6 馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年9月2日

食左三天既早餐都仲未厭~ D香蕉係我切咖~ 好食過用糖膠!

K同F小姐行左去超級市場~ 不過天氣咁熱...我就無出去行啦~
不過佢地返到來好似話未開...WAKAKAKA
等到夠鐘就CHECK OUT~ 酒店同我地叫左車~
今日到我坐車後啦~ 司機係超快速飛車~
我地呢幾日都無比錢坐車所以無來過呢到~ 今日走時經過~ 有個湖仔!
坐車尾可以好清楚影晒街景!
途中司機停車~ 唔係買汽水呀~ 係入油...哈!
你睇我就係坐車尾...隻腳無位放咖...架車仲高速進行中!
兜兜轉轉十幾廿分鐘咖~
到了~ 100php就碼頭~ 先買船票 25php 同比碼頭稅 50php
又要比 TIPS 搬行李~
真係要離開了~
話咁快就開船啦~
BYE BYE!
K小姐買的記念品~ 都幾靚!
幾多人咖!
10分鐘到就返到 CATICLAN
50PHP 就可以有架車去機場啦...只需3、4分鐘就到啦
因為上網見人遲CHECK IN話無位 所以我地早D到啦!
見佢出張機票攪左好耐... 原來佢同我地出埋返 HK個程機票...
想一次寄晒行李返 HK...但我地怕超重 [國內得10KG]
所以就羅住一大袋野...同埋我地仲要買雪糕都係叫佢分開出機票!
最攪笑...每個人都要連手提行李企上個磅到...
比埋機場 TAX 一人 20PHP 就入閘啦...其實係無閘...得玻璃門...

好彩入面有泠氣~ 又有 HBO 睇! K小姐睇得幾入神! 哈
腳底按摩都有咖!
我地都坐左成個鐘~ 好彩套戲都幾緊張刺激!
可以上機! 天氣十分十分之好~ 烈日當空自行登機!
呢位先生真係唔係普通大...
再見啦 BORACAY! 有機會我一定會再來咖!
途中飛過好多島~ 佢地都似乎都好水清沙幼~
呢層雲好薄呀!
一小時都未夠就到馬尼拉啦!
我研究左好耐係唔係水浸...嘿   見到呢到令我想起將來水平線上升...佢地點算?
落機了~ 都係要自己行上樓...
羅晒行李就搵下有無雪糕埋... 點不知一個人都唔見似係賣雪糕羅...
後來問左個人話舊機樓先有...我地呢面新大樓未有....WA...真係激死我了!
咁無得買就 CHECK IN先啦~ 寄好晒D野羅埋機票!
咁無雪糕買留返既錢我就出去 SUPER MARKET 用埋佢! 仲有兩小時到先起飛
由於F同K小姐無咩錢...同唔想花費搭的士去超級市場
咁我自己去啦! 我係唔會同佢地買野咖!
排隊等的士時見到彩虹不過要較暗張相先見到...
今日的士好多人呢排左成10分鐘! 上到車 220PHP 好快去到 超市啦~
未搭過既當地巴士
買完就返機場啦~ 返機場原來超快...仲好平
因為有D車係講好價先開...等我仲講左個貴費價比司機 PHP200
100PHP都唔駛就去到機場啦...唉!
OK晒就入閘啦! 又要比機場 TAX 一人 250PHP
  
 剛剛去 SUPER MARKET 買既野! 四袋加埋都好輕! 654PHP咋
入到去比我見到有雪糕賣呀...問一問超貴呀 成二百蚊我駛鬼向到買咩...!
由於我都好似無食野好餓~ 叫左個杯麵同汽水!
個杯麵十分貴...同好少羅... 不過我忘記寫底幾錢好似成 HK廿幾蚊!
九點幾返到 香港 啦~ 架機好似又飛快左!
LAST 一天戰利品~ ALL ABOUT FOOD!
過左成9個月終於寫完啦... 真係好想再去~ 清費唔算貴~ 最緊要D水真係好清~
不過如果浮潛真係要搵間好D 有蛙鞋~
最後菲律賓D零食真係好平! 大家去記住買多D呀!

沒有留言:

張貼留言