DAY4B 九州親子溫泉之旅-09年1月28日-九重夢大吊橋

出發前上網研究了很久才決定搭巴士到九重登山口時間表都睇左好耐...

因為我都唔肯定兩間唔同巴士公司個站係唔係同一位置!
最後好彩係同一站用 SUNQ PASS 今天的車費是全免!
由黑川溫泉出發不用一小時巴士就來到九重登山口~
由於還有半小時先有車咁我地就行下先啦!
巴士站前面有個公園入面舖左層雪~ 書童第一次玩雪幾開心!
多雪就無啦~ 少少地就有D~
書童話D雪好白呀~ 好似糖~ 我就叫佢試下羅~ 嘿嘿
好專心向到玩腳印...
唯一有人的地方~ 會有人來食 LUNCH!
行前幾十米又有另一個巴士站唔駛行返轉頭~ SO GOOD!
成條路都無車無人

其實係無野行咖...最後都係企向到等車! 書童真係太得閒了!
等車期間最好就影相啦~ 就快有車啦~
我地見到有架巴士停左向到咖啦~ 不過未夠鐘就未開...
上車時見到sunQ PASS個LOGO 就知唔駛比車費啦!  落山啦~
上到車司機就問我地係唔係去中村站~ 我就話唔係係去九重橋~
九重一帶好多溫泉! 搭巴士都經過左兩三個溫泉鄉~ 好多都係細村莊咁!
經過半小時全巴士都係我地包左...仲要係免費包...哈
落車時司機仲教我地搭車時要向後行...因為佢車前左比我地落~ SO GOOD!
到了! 日本最長人行既吊橋! "九重夢大吊橋"
真係用木做咖! 
 當然要買入場卷先啦~ 來回¥500一位
橋前面有人免費用你個相機同你影相...

今日陽光好好呀~ 都算幾多人來~
出發啦...希望條橋唔好識 "宥" 啦...唔係我唔夠膽行咖...
一行上去就知死了...原來佢真係識震...我仲估佢咁大條橋應該唔識 "宥" 咖...
真係幾高咖...秋天來睇紅葉會好靚咖!
好抱歉...我行到呢到就唔敢行啦...因為條橋真係太高...又好震...
書童話我無死用wow...最後我撤退啦~ 我叫書童自己行過去啦...
中間鋼網來咖...見到下面...我只敢行側面左 / 右...哈哈
真係幾高咖...我d輕微謂高出晒來...真係無用...

最後行到橋側邊有得坐就等書童~
唔敢行就唯有影相啦~ 來回行晒都要成十幾廿分鐘...
咁多鋼纜都識 "宥" 我企向到望住都見到佢地 "宥"
我諗我行左三分一到啦...真係...嘿嘿嘿
好多鋼纜!
等書童其間影下相同食埋今朝個布丁羅~ wakaka!
仲有個小小小神社~
書童返來啦! 話向個邊見到好多條瀑布...早知先頭比個相機佢啦~ 哈
見仲有少少時間就入去手信店行下~ 門口有唔少好靚既花花草草~ 種得咖!

1 則留言:

  1. 小肥羊4/6/09 13:06

    系唔系橋既對面先多舖頭? 我都打算去行下, 預一小時夠唔夠?
    [版主回覆06/04/2009 13:10:00]你一定無睇字...我行左三分一就走左啦...我又點知呢...哈哈! 不過好似有菜賣... 一小時都差不多既...對面有個展望台睇瀑布...

    回覆刪除