DAY4C 九州親子溫泉之旅-09年1月28日

時間差不多就行去巴士站啦! 都幾遠咖...仲要係上斜!
途經人地屋花園種西蘭花~ 厲害!

行到去巴士站啦~ 大概一小時一班車~ 去既朋友要留意時間呀!
巴士站對面~ 可能唔係旺季無開到! 佢都掛晒粟米出來!

上到巴士幾分鐘時間就去到附近最出名食店 "桂茶屋"
呢到最出名就係食鄉土菜 BUFFET每位只需 ¥1380
我地去到時都差不多兩點問下仲可唔可以食啦~ 佢話野食出到三點~
過左三點你都可以繼續食~ OK! 食啦! 幾多野食~ 不過唔太餓唔係樣樣都食過!
右面係炸雞~ 好好食咖~D雞肥肥地仲好有雞味~
我都幾鐘意食呢D簡單日本野食~ 個隻燻蛋蛋黄靚到呢...
食左少少關東煮~個蘿蔔好好食...吸晒D湯!
杏仁豆腐來!
菇菇意粉超好食!
薯仔沙律~再加新鮮菜~健康又好味!
日本人炸天婦羅真係一流! 唔熱都係脆卜卜又唔出油~真係正!
除了食~ 汽水茶都免費~ 仲有烏冬、冷面、咖哩一定食得飽你~
唔好意為只有這幾個位...仲好多好多位向其他地方!
桂茶屋還有一個展望台秋天可以睇紅葉!
昨天在黑川食左啦~
晒緊柿
 向桂茶屋側邊落斜行就會搵到一條瀑布!
 落斜路旁有好多許願牌~ 向桂茶屋有售!
路兩旁都有咖
天狗之滝~ 向桂茶屋已經聽到好大聲水聲所以係好易搵!
對木屐可以乾淨D就靚好多~ 後面D水都好深下!
好想快D到酒店浸溫泉!
仲有水可以飲!
行完就去返桂茶屋啦~ 出面有兩間足湯屋仔~ 免費咖!
見仲有幾個字酒店先夠鐘來接我地~ 咁我就浸下腳先啦! 昨天都浸唔到!
ar...我都唔知點解佢要燒木
只不過浸左一陣就見到酒店有人來接我地啦...佢係早左15分鐘...真係太準時啦

沒有留言:

張貼留言