DAY4D 九州親子溫泉之旅-09年1月28日-九醉溪溫泉二匹の鬼

  向桂茶屋到酒店都有一定距離...仲要上山好多斜路...千萬唔好打算自己行去...
到左酒店接待處介紹一陣~ 約埋時間食飯~
接待先生就車我地到獨立屋門口! 我叫佢今晚唔駛接我地食飯佢就走左啦!
入到屋除左覺得好抵之外都無第二個諗法!
佢有呢個被爐台我真係超高興~ 睇相見到時已經好想快D坐入去!
 歡迎紙條~ 話埋邊個照顧我地有事就搵佢!
浴室
睡房~ 訓多幾個都仲得呀!
 上層都好闊下咖~
冷暖氣都係靠佢啦!
望出去風景就係山
出面仲有私風呂
100%天然九醉溪溫泉~  泉水帶有少許淡黃色!
唔好一次過浸落去呀~  佢無加水加熱真係好熱下咖!
浸溫泉時都係對住D 山
向屋入面真係覺得自己好 HEA 呀~ 好似去左自己間別墅咁!
向梳化抖下睇下電視就去左浸溫泉啦~ 浸完沖埋亮日落啦~
夠鐘啦~ 行去食飯啦~月亮出來了~不過影得唔清楚
行左幾分鐘去到主樓開餐啦!
排得好靚既晚餐
個舊免治生魚我落左D豆腐到滾...哈 有金簿個兩粒黑豆食得咖係甜咖~
後面係蟹肉壽司有塊蘿蔔放飯面!
左面個係天然薯汁...好似D山藥鼻涕咁...我實在飲唔落...雖然佢話好有營養!
胡麻豆腐~ 布丁質地帶舔性
未滾的溫泉豆腐
酸酸咪咪開胃的
田樂芋頭
呢個真係唔好食呀...應該係魚肝...有酒味~ 食左好少...仲要咁大舊!
個溫泉豆腐煮耐左就變左好濃! 正呀! 好滑!
我竟然好失敗忘記影佢未煮排得好靚既樣!
豐後牛SUKIYAKI 十個好食! D牛肉唔係雪花牛! 但肉味好濃D肉質係爽口!
梅酒~  酒味比昨天濃...我不喜歡
新鮮制好的蓮耦餅~ 好熱
溫泉三寶又出場...又有粒好難食既魚肝!
細細碟創作健康料理我真係唔太欣賞...其他正常熱食我就覺得好好食!
最後上埋自制雪糕同咖啡
每間房坐一台人~ 夠晒私人!
食飽飽我都就唔駛佢車我地自己行返去啦~  都唔算好遠係黑晚凍好多!
一路行返屋見到好多星星~ 不過都多唔過向菲律賓見到!
我地間屋叫蒲公英
今早向黑川溫泉買的~ 個牛蒡幾好食咖~ 提子食得多好甜呀...
仲有宵夜~
返到屋休息下睇電視訓下被爐台~ 最重要就當然浸溫泉啦!
好輕鬆的一天

 

沒有留言:

張貼留言