DAY 7B 09年1月31日親子溫泉九州之旅

未夠兩點我地就返到天神啦! 咁我地就周圍行下順手食埋午餐!


去返曾經去過專賣東北地區產品既店舖

青森出產既鮑魚! [アワビ 呀話B]

仲有其他蔬菜

搵完野又去第二度行啦! 去D百貨公司行下啦!
買左盒士多啤梨~ 好甜呀!
同呀媽都肚餓啦! 就去搵寫左想去既 [一心不亂] 食拉麵...
由於無帶地圖...行很錯方向行左唔知去邊! 哈哈
睇新聞見過既人力的士
行到邊去到邊啦!
最後行左好耐原來行左個圈...都係去返天神百貨區...咁就放棄了食第二樣啦
上到其中一百貨公司有好幾間餐廳樓層! 向炸豬扒定食同燒餅揀一個!
最後去左間千房食燒餅! 今次唔會叫錯文字燒啦!
叫左一個廣島燒~ 由妹妹侍應整的!
大量椰菜
反轉! 塊皮幾靚!
 D麵咁粗既扣分
差不多得啦!
有埋汁、沙律醬、木魚~ 完成!個樣就一定無向廣島食咁靚!
好味當然一定係廣島好食好多! 佢D麵太粗了都唔識脆! 不過熱辣辣就咩都好食!
仲有叫多個閞西豚平燒~ 蛋包住D肉碎唔錯都好食!
依家係四點幾! 時間唔三唔四所以都係叫兩樣加埋 ¥1830
行過壽司店見到有圖有字好岩用! 要影底!
行到五點幾我同書童都有D累啦! 返酒店休息下先!
返到酒店我去電腦睇下今晚既晚餐~ 書童就向房休息一下!

六點幾我地又出動啦! 先向車站地下街行下~買下野!
再搭一個站地鐵去SUPERMARKET買野!
我同書童都好想買左煮來食...
好靚喔!
好想買一盒生食~  但揀來揀去都無買到...哈
書童行得好開心!
買左今時今日都未飲~ 哈哈
冬天唔食雪糕~ 怕凍!
成日都好想食香港好貴既即食食物!
十分靚既鹽~ 都好重下!
最後我地向supermarket行左成個鐘! 買左五千幾YEN! 搭地鐵走了! 返酒店放低野!


向日本行程尾聲就係晚餐! 差不多成十點先食! 去左間 和牛の里よし久
在酒店用 JP YAHOO 睇食評搵來的~ 位置係向我好少去既 博多駅筑紫口
入面都幾大幾多人!入到餐廳要先除鞋~ 係坐向地下到~ 不過係唔駛盤腳個D
店員差不多都好似係美女小姐~ 好有禮貌同你講一大輪野!

佢唔係炭燒~ 不過都有舊煤炭向到!
睇MENU佢有超多 SET揀~ 散叫係幾貴下...好多都過成千YEN碟
咁就叫左兩個SET よし久セット(全6品) 同 メンズコース(全12品)
這個前菜是韓式生尤魚~  都幾好食!
靚女姐姐放底碟野會每一樣話你知...係咩來..
右下角 徳之島豚肉 -- 豬頸肉~ 未食過唔好食既...不過佢切得比較細
左下角個兩塊我都忘記左係咩...好似係牛舌..但另一碟又有牛舌...wow
左上角既黑豚腸! 一來見到腸仔覺得唔係呀嘛比腸仔...
點不知佢係我食過最好味既腸仔! 超肥美好食!
右上角個埋~真正猪頸肉呀~爽咖...好多舊
仲有一碟! 牛肉來啦~  四塊就係兩個餐都有~ 兩塊就只係一個餐有!
wow~ 超肥美~書童見到都話新鮮、靚呀!  -- よし久カルビ

牛タン- 少少地兩塊牛舌~ 正!
よし久サガリ--查過係牛横隔膜~ 切得好厚身下咖! 好淋好好食!
呢D厚切真係正到無朋友~都係横隔膜附近~又淋又好食~ 一人一舊
我地坐正師父前面~ 隔離仲有其他客人~ 背面係好大既 唔係細細間來!
我食肉就得咖啦~ 白飯留比書童食啦~哈哈
唔好以為好少野~ 食上來都幾流咖... 書童呢幾年都無咩食牛肉
但來到日本當然要試一試啦~ 一定要試下咁出名既和牛啦!
正當我食埋最後一塊肉既時侯~ 呀師父羅住隻碟來...仲有佢地呀!
特選レバー 牛潤~ 我同書童一致讚成超好食! 師父仲親手同我地燒~
好快就食得~ 爽口之餘係好甜既牛潤~ 真係正!
最後仲有甜品師父好好人比左兩個我地~ 係雲尼拿雪糕加黃豆粉~ 正呀!
仲有咖啡不過我地無要啦~ 怕書童訓唔著!
食飽飽就比錢啦一共 ¥6900 我地就慢慢行返酒店~
一路行一路講幾日幾咁快就過...又要等下次先來啦!
今天大豐收了9成都係食! 最後一天的戰利品~ 好多杯麵~

浸埋個浴~ 執好晒野~ 睇下電視就訓啦~

沒有留言:

張貼留言