第一天- 09年10月23日新加坡三人行最短之旅

由於新加坡第一天真係無行程~ 所以我決定跳過台灣寫左先!

8月中因為見到新加坡CX特價機票 $1050~ 即時留位
最初打算同呀媽或自己去人地屋企住 後來CX無啦啦放位就叫埋F小姐去啦!

第一次收工直接去機場...一早係plan好一收工即時走...搭A22去機場
點不知向公司攪攪下都六點三先走! 仲要等巴士...A車明明好快咖嘛
點不知真係紅隧至佐敦累事...差D上唔到飛機呀~

一早叫左呀媽羅埋行李去機場CHECK IN...我同F小姐就上網CHECK IN
因為F小姐搭機鐵佢正常應該係快過我...點知最後三人都係要追飛機
真係好耐未跑得咁耐啦...上到飛機都仲未回氣...

今次架CX有電視睇啦~ 睇左翻生侏羅館 2~ 笑下笑下時間好快就過


派餐啦~ 呢個得意呀~ 佢寫意大利飯...
但食落好明顯係意粉~ 不過整到好似飯型咁!

到了~ 新加坡我又來探你啦~ CX 係 T1落!

機場都不忘綠化一下!

同上次來都係無變...晚上11點幾都咁多人呀~
羅埋行李同地圖就要搵車搭~ 新加坡D的士凌晨係有50%附加費
所以就打算搭 SHUTTLE BUS 每人坡紙$9...不過因為 FULL 左要等多半小時
所以我地都係搭的士~ 因為除左的士就係要~ 所以條龍都幾長!
最後的士去到酒店只需 SG$23.7...以外地平呀...GOOD!

去到酒店好順行CHECK IN~ 上到房同日本D房差不多

浴室同洗手間係一齊,所以沖亮時基本上全部都濕晒~
住開公屋既我當然無問題啦~ F小姐就可能唔慣啦!
不過我真係好唔鐘意佢D紙巾係一張張 LAW...同埋花灑條喉唔知點解超短!


有整最基本的東西

洗完白白都已經係夜深了~ 睇左陣台灣綜藝節目大家都訓啦!

沒有留言:

張貼留言