DAY4B-韓國釜山櫻花三人行-09年4月10日

食飽飽就行返出來,又去返市場,仲係咁多人!
生醃的辣蟹...我就唔夠謄食了
最新鮮的東西一定係八爪魚!
仲有魚乾~ 問一問價呀媽話平呀~ 買左!
好大隻蘿蔔,真係好想買一隻醃蘿蔔泡菜!
唔知係唔係向家族誕生見既 泥鰍?
黑嘛嘛個 d真係唔知咩來...
新鮮米餅終於買左 2000won有超多!
睇左幾檔生果要出手了!
綠色香瓜,唔知好唔好食無買呀!
好多又大又得意的蕃茄!
經賣生果叔叔嬸嬸教路,行到去搭巴士既巴士站都係搭返181
韓國d 巴士唔多位咖,好彩剛剛好有3個位,又係1000won一人!
 呢到都係機張!
巴士經過見到有好多人!
去返海東龍宮寺個站幾多人,好彩我地早上車!
見到樓啦,差不多到啦!
由於d香瓜都唔輕,回程巴士都係 motel 附近,當然返去放低香瓜先!
10000won 香瓜
休息過後又出動啦!
motel 行幾分鐘就到沙灘咖啦
釜山好出名的,海雲臺海水浴場!
4月天氣都仲凉,d水都好凍咖~ 唔係都去玩下水!
海雲臺一角
打算行去睇下個美人魚像...點不知佢封左唔比人去...唯有行下沙灘啦
我真係好想 [sir] 落去咖!
沿途經過
比起夏天今日真係唔多人了,夏天海雲臺係迫滿晒人!
禁煙,岩晒我,good ar!!!
小朋友永遠向沙灘都係咁開心
行到累就休息一下了! 
又去到 我們結婚了 住的 APARTMENT!
最后行到去沙灘尾!
我地都行左好遠呀,日落了!!
唔好問我想去邊...我都唔知呀...一路行,仲經過埋路軌‧
再行去左個OUTLET...
D牌子應該係唔會岩!
又再行下行下去到間super market, E‧MART! 全日行程重點!!  
WOW 好多即食麵,要慢慢揀!
D芝士腸仔十個平,真係後悔唔買多D,好食咖!
牛奶為起都只係13蚊,平呀,買左支飲!
除左麵,仲有紫菜都好緊要,都係要慢慢揀!
超市都好大咖,我地架車係全滿!
比好錢就要慢慢PACK野啦,超市會提供好多紙箱比你~
整好晒當然去搭的士啦~
搭的士3000WON就到啦,只需十幾蚊就慳返好多腳力同手力!
唔識講MOTEL地址,不過去左後面酒店落車,順手影埋去機場個時間表!
返到MOTEL放好野,休息一會又出動啦! 行左去沙灘小食區到睇下有咩食!
個到有好多海鮮食呀...不過知道應該唔平...
最後見到小食檔食下啦,今次唯一一次食的辣年糕,好懷念,好食!!!
仲有雞肉串,又甜又辣 very good! 兩樣加埋 9000yen 暖下肚!

食完又周圍行下八下,行下行下,最後返到 motel 附近食燒肉~ 前菜又上來啦!
經常都出現的沙律
 呢兩個比較普通! 
呢兩個我都比較喜歡食! 
 呢兩樣就好睇唔好食!

呢個蔥加生菜沙律好好味,酸酸地,不停有得食!   右手果個我地覺得好似豬油!!
 我好中意左手面個味噌醬!
無醃的豬肉,真係比較鞋!
醃左既豬肉色就唔靚,不過真係好食過無醃既!
最後都好似食唔晒...因為d肉太[流]了! 三人只係食左28000won,平呀!
WOW~~ 今日戰利品,又係食食食,無其他野,一共買左 103830WON
仲有兩款魚仔乾 6000WON 幾好食,食晒啦!
最後做埋每日都要做既按摩浴就可以訓了!

沒有留言:

張貼留言