第二天-下 09年10月24日新加坡三人行最短之旅


同魚尾獅影完相又向 STARBUCKS 休息完就行去搵巴士搭啦
人地D野好係岩咖!總係覺得人地D位闊D好坐D! 巴士SG$1.2

10分鐘唔駛就到左啦~
一望上天就覺得有D唔對路啦~ 點解無纜車既?
經過影下D玻璃花啦~
晚上應該識發光
見到無纜車都知不妙啦~ 去問下就真係維修,仲要整到下年呀...
無纜車既聖濤沙你見過未?
無纜車搭就要行去VIVO CITY 搭 SANTOSA EXPRESS
商場做緊韓國食物展
我地買左個韓國梨 SG$1.5 好大個咖
電梯太快~ 對焦都未對到~ 哈
行下行下就去到 VIVO CITY
呢個花樹波波好特別呀
VIVO CITY 真係幾多人咖
睇相好吸引呀
行左好耐先去到搭車附近~ 仲經過FOOD COURT
搵到無招牌啦,不過未餓WOW
超大既聖誕樹,仲整緊
我都好想去玩下水咖,不過呀媽又話污漕,F小姐又唔玩
我之前以為佢係保齡球,F小姐講一講先覺得似雪人~ 哈哈
天氣真係好好        
想坐下都唔得~ 全部都濕既

向 VIVO CITY 搵到個超市行下,不過D野都好似唔平!
由於 MUSIC SHOW FULL 晒~ 我地就無入聖濤沙島,向商場行下涼下
天黑啦,今日個天都好靚呀~ GOOD 呀

大家都唔算好餓,不過都打算早D食飯,可惜無招牌話無晒斯里蘭卡蟹,
得返好貴既 呀拉斯加蟹,太貴啦...唔捨得食,我地就走左了

最後行去商場對面搵巴士搭去滔滔介紹餐廳食蟹
我都數唔到搭左幾多個站,總知就搭左超過一小時 8點幾先去到餐廳門口!

一去到多人到嚇親,不過見好多都係本地人,證明應該都好食既!

排隊既時候會有人叫你點餐,廣東話、普通話都可以!
我地三個叫齊滔滔介紹既三種蟹...1KG一隻係成3KG...我都怕太多

碗筷都好乾淨!  
     

F小姐要啤一啤~ 我同呀媽椰青OK啦!

環境乾淨企理,不過不設冷氣,晚上食都OK既!

椰苗...不過我覺得炒得生左D

第一碟黑胡椒蟹上場啦,比起上次食呢隻真係大好多!
由於胡椒蟹太濃味,先食奶油蟹先!
呢個黑胡椒蟹真係好勁,越食越辣,但唔食D汁又唔可以喎,
個蟹蚶真係好大隻,食一、兩隻都飽死!
再來奶油蟹,滔滔介紹話用羔蟹...但好可惜店係話無羔蟹...蟹係無得揀!
由於胡椒蟹太濃味,先食奶油蟹先,呢個我真係好鐘意食,

入口係甜的...之後會有少許辣,個奶油汁係 [杰杰地],真係好食!
蟹肉鮮甜,汁又甜,好岩我!!

基本上D蟹真係好大隻,我地三個人食左兩隻都幾飽下!
不過最期待蟹米粉最後先到! 點都要食埋佢!
湯到啦!!
話蟹米粉係唔岩既...因為佢根本就係米線來!
熱辣辣先試一口湯 [唔...真係好鮮甜呀!] 學美妮小姐的!
今次真係無比名人厄啦,
真係好好味,個湯真係全部都係蟹味!

真係好味到飽都要食
蟹肉味道因為滾左D蟹味出來,蟹肉甜度無另外兩隻咁高,
但蟹肉都係咁多,最後係要折肉食米線了
三個人全餐係
SIN$140.5 為起七百幾港幣,我就覺得唔貴啦,
一人都係二百幾食左三大隻斯里蘭卡蟹仲想點。

食飽飽就搭車返酒店啦~ SG$1.4
晚上最好節目就係睇左唔少台灣節目,酒店電視KEEP住播,GOOD!

7 則留言:

  1. 見到都好味﹗
    [版主回覆04/23/2010 22:19:00]我6月會再食咖啦~ HEHEHEE

    回覆刪除
  2.   佢點會係保齡球呀?u're funny!
    D蟹真係好好味﹗
    [版主回覆04/23/2010 22:19:00]我6月會再食咖啦~ 哈哈

    回覆刪除
  3.  
     無纜車
    [版主回覆04/28/2010 14:28:00]我無得搭你好開心咩~ 嘿

    回覆刪除
  4. Hello!! 你好 , 請問滔滔介紹的餐廳是什麼名 , 地點在那裡 ? 因為這星期我都會去星加坡 , 謝謝你的介紹 !
    [版主回覆07/13/2010 16:59:00]http://hk.myblog.yahoo.com/meteorstones/article?mid=14624

    回覆刪除
  5. Hello!! 你好 , 請問滔滔介紹的餐廳是什麼名 , 地點在那裡 ? 因為這星期我都會去星加坡 , 謝謝你的介紹 !

    回覆刪除
  6. Thank You!!
    [版主回覆07/13/2010 23:13:00]不客氣上月都去左食呀~ 好味!

    回覆刪除
  7. 明白啦!!好多謝你的解答!!

    回覆刪除