第三天-09年10月25日新加坡三人行最短之旅

訓甦就見到有野食,仲係呀媽自己出街買,勁呀!

榴槤酥


豆沙同梨...價錢不詳因為呀媽買
我問呀媽點解你有錢既...我明明都無比錢佢...原來佢自己偷偷地換左錢

今日又係無游水,因為一起身出面又落雨...擺明個天就叫我地唔好游...

行得出到街已經係12點幾既事...我都覺得我太懶了!

昨天行錯方向就去左食海南雞,今日無行錯啦!

THOMSON VALUE HOTEL

行大概五分鐘內就去到巴士站
搭好幾個站就去到烏節路 SG$1.7
老曾記可食可唔食啦,所以都係留肚食第二D!

上次時間關係都無來過烏節路

個名我真係覺得好似黑社會羅!

街邊既 7-11 加盟費會唔會平好多?

OH~ 飛落海呀~
我地唔係漫無目的行咖...其實我係搵緊 FISH & CO....

PRINT 左地圖但又無寫幾多樓...差D搵唔到呀
今日既早餐就食魚魚啦~ 不過可能今日係假日,我覺得貴過我上次來食,
因為無LUNCH SET,下次要試下揀平日食先!

叫左兩個野飲都係SODA+糖水...不過都幾好飲既
叫返上次食過既 PASTA SHRIMP SALAD

個湯一睇都見到好杰啦,仲十分之多料,VERY GOOD!
MENU太多魚,是但叫一隻啦,脆卜卜好味道,都仲係好滑
呢個新咖,味噌大蝦意粉,好食呀,唔會好咸,有唔少汁,GOOD!
少少地三個人食左 SG$60.5 不過都好飽~
商場入面D西餅店仲可以睇師傅整蛋糕

向 FISH & CO. 食飽飽,就去對面行左陣貴價超市,當然無買野啦!
行完就搭地鐵去牛車水行下啦!SG$1.3
又係未來過既地方...
基本上都係食檔同手信檔咁
影下D樓,周圍行下咁!
見到好多人排隊買既林志源...但真係好貴呀,無買~ 哈哈
又入林珍香轉個圈,都係咁貴~ 哈哈
白撞全無收獲後就走啦,又搭地鐵,今次去SENTOSA SG$1.6

地鐵站入面都有雪花冰賣...不過搵極都見唔到價錢
今日時間尚可就真係入去啦 車費SG$3
唔知咩來咖呢?
   今次一去就去左沙灘到行!
D水其實真係嘛嘛,不過都唔少人游水
今次終於行左去吊橋到啦,好多人下
無晒D貨船個風景應該會靚好多~ 貨船嚴重破壞晒D風景
向吊橋望落去D水真係OK污嘈咖
搭SENTOSA D 接送巴士去揾條超大魚尾獅,見到環球影城向到趕緊工
有時間就玩埋個 唔知咩車~SG$11 呀媽唔同我地玩就搵位坐底等我地
次次都係咁多人    
又係帶個頭盔個,職員教一教我地點控制快慢就可以出發啦~
不得不提F小姐真係慢到無朋友,我已經中途停左向到等佢我都可以見唔到佢...
玩完車又見到日落啦,不過今次蛋黃比雲遮住左
落完來就上返去啦~
個 SHOW 又係得遲D個場,我地都係決定唔睇,走啦
之後我地就搭的士去到好遠既 EAST COAST FOOD COURT
架的士實在開得太快D~ 完全影唔切個摩天輛
 SG$12 就去到啦,入面真係超多人,搵左好耐先有位
好脆既雞翼 SG$4.5
有3隻價錢...怕太少叫左最貴個隻...真係超多SG$10~ F小姐一個人食左三分二到啦~ 哈哈
魔鬼魚SG$12,真係VERY GOOD 呀~~~
炒通菜 SG$6
好努力食左上半輪先啦,怕太多食唔晒,同張台無位呀   
下半輪再來魚蛋...一定要比呀媽試下幾咁彈牙 SG$4
沙爹 SG$5我最中意個汁~~~
最後飽到嘔都要食,榴槤冰同紅毛榴槤冰!
個榴槤冰真係好食到無得彈呀,幾掛住佢呀,食完晒佢地真係飽到唔想行!
最後當然都係搭的士返 HOTEL 啦 SG$10.2
返到酒店仍是睇笑死既台灣節目,另加執行李、沖亮!
明天又是 LAST DAY 啦

沒有留言:

張貼留言