DAY4A-韓國釜山櫻花三人行-09年4月10日

今日正常時間出發,向 MOTEL 行到去海雲臺火車站對面巴士站!
今日第一站就到海東龍宮寺! 搭181號巴士就會到!
等車都等左成10分鐘,全車爆滿,我地3個企到落車!
由於巴士上面只講韓文,去既朋友要小心D留意落車!
向巴士右手面窗見到呢個石碑,就記得落車啦!!
我以為落巴士就到咖,點知都要行一大段路!
飛剩既櫻花~
櫻花樹就見得多~ 連根拔起就未見過!
見唔見到好多櫻花飛落來~ 超多!
早幾日來呢到D櫻花應該會係全開!
行過晒D樹就去到兩旁有檔口的手信路~
好多豬仔哦~
過晒檔仔就行到了, 有好多石碑!
仲有12生肖
另一面12生肖
吸水、噴水象都有齊!
石塔、濟州石像~
金光閃閃就係入口~!
落條樓梯就有條石路,等左好耐都等唔到佢地走...唯有影埋佢啦~
有D恐怖,只係一個石頭!
一路落樓梯就見到龍宮寺!
佢係韓國唯一一個向海邊既廟,有幾個神像可以拜!
又是一望無際的大海!
遠睇D水都清清地!
有唔少善信參拜~
龍宮寺全景
一定要合照一張
行緊入廟~
穿過去就到龍宮寺啦!
最搶眼就係見到個好金既大肚佛~
韓國古建築物都係呢幾隻色,一樣花紋!
行埋上去睇下個觀音! 小心行D石級都幾大級!
下面好多人咖,好多韓國人向到排隊參拜!
搵唔另外兩位小姐,得我自己行左上去!
好多繩的觀音...
仲有隻龍龜~
 上面無其他野睇咖啦,走得!
如果呢兩句係真的話係幾咁好?
只有少少地方掛左咁多燈籠
有個海女向到撈野~
走了,返到來香港先發現好似好多野都無去睇...源源不絕的人流~ K小姐入鏡了!
行返上去見到呀得男佛,幾多人摸佢黑晒啦~  仲有兩隻海龜!
隻豬好搞笑比人放左兩個錢落鼻到!
行返上來都幾累咖,唔少樓梯又多人,坐下休息下,順手睇下D櫻花飛來飛去!
以外地呢到都有唔少櫻花
仲有唔少石像
行返原路就走得!
見到D烤白果細細粒~
行出去途中有空的士入去太好啦,即時上左的士去機張市場,6700WON。
好多海鮮賣,不過全部都死既.....
疑似雞泡魚物體!
時侯唔早啦,大家都好餓,來到機張當然要食蟹啦!
因為唔知邊一檔平,向條蟹街行來行去終於揀定左!
一早鎖定目標係食松葉蟹 因為佢殼薄、輕呀!
這裡的蟹和日本同一水域,日本當然比這裡貴啦!
蔡瀾都有來食過不過我就唔知邊間了~
最後我用盡我講價能力叫呀朱媽平D,平D貴D既韓文係出晒來咖啦!
最後 4kg到 50000won有三大隻~ 我唔知平唔平~ 不過我就覺得好平啦!
雪場蟹太重啦一隻都成3kg以上,唔揀啦!
坐底先來一點前菜和海帶湯, 2000won位
一人一碗蟹粥,有蟹糕咖, 幾鮮甜,唔錯!
再來一個即煎蔥餅, GOOD 呀, 底係金黃色煎到脆身咖~
等了十多分鐘有得食啦! 全部蟹同你剪好晒,仲熱辣辣!
wow食左好多條蟹腳~ 好鮮甜~
三隻大蟹蓋~ 唔好食呀一陣仲有用途!
 
太多蟹肉了!!!

食得差不多三個蟹蓋就羅去加工~ 又送來小菜
wow~ 第二輪主角出場~ 就係蟹糕炒飯~ 每個2000won
呢個真係推介~ 好味到無朋友~ 加左好多紫菜一齊炒~ GOOD GOOD GOOD!
韓國米同日本米都好相似都係比較黏~ 是我最爰~
叫佢再來點海帶湯,點知仲有味噌湯!
加料自制蟹肉海帶湯+蟹肉味噌湯
食蟹肉都食到好飽~ 食埋個飯就飽上加飽~ 不過真係好好食!
食完真係飽到捧住個肚出去,蟹就50000WON,加工連埋其他14000WON‧
三個人埋都係食左64000WON,真係好抵!

3 則留言:

  1. something_so_wrong10/10/09 12:30

    韓國一次也未去過, 如果只能說英語, 自由行可以嗎 ?
    [版主回覆10/10/2009 14:28:00]去首爾會好少少~ 買本手指指書旁身都好OK~ 如果去買化妝品就一定無問題~ 多數都有個中文SALE~ 酒店都識講英文既...MOTEL 個D就唔識啦~ 不過你想去D 平民地方就真係唔得啦... 如果你識日文就好好多~ 韓國好多人都識日文~ 去韓國自由行做多D功課就OK咖啦

    回覆刪除
  2. 有趣! 韓國好玩嗎? 我正在計劃十二月尾跟一家人去一個星期旅行,應該是長線那種。本來想說去新西蘭,可是好像已經買不到機票了。雖然聖誕去那兒都貴,可是南非,埃及,北歐等(比較有大自然的感覺好像舒服點,甚至是有聖誕氣氛的也可考慮),有什麽好介紹?先謝了。
    [版主回覆10/28/2009 12:52:00]去一星期就不建議南非,埃及,北歐等啦.... 十多小時飛機去十天日多D就好D! 聖誕想平可考慮在上海北京即日轉機! 咁去日本、韓國都唔會太貴! 我就是在旅行社做啦~ 希望可以幫到你

    回覆刪除
  3. 飽飽全蟹宴,,,3人都係 500 有找..有無咁平呢....下次我去一定搵妳問問路先出發....可以幫幫我忙嗎 ??
    [版主回覆01/15/2010 12:43:00]無問題 好易去咖咋

    回覆刪除