DAY 5A-韓國釜山櫻花三人行-09年4月11日

今天又要離開釜山,會到慶州去!
由於唔會搭太多地鐵,所以買單程1300WON一個

搭地鐵先到蓮山泂轉車, 本來打算住三晚向到~
不過另外兩位都唔想搬酒店咁就算啦!
蓮山洞轉車比較好,落一層就是了 GOOD!
幾靚既早餐,不過都係日本甜D!
到了,向地鐵站好易見到指示行到巴士站!
老浦洞釜山總合巴士站
釜山都有兩、三個巴士站, 呢到去慶州係最快, 所以就向到搭!
好容易就買到車票啦! 每人4000WON
買完去到上車月台等車,有車就上得咖啦,十幾廿分鐘就有一班!
旅遊巴座位都好舒服!
到底 k小姐係想上鏡定唔想呢??
開車沿途都係山山草草咁啦! 
有少少塞車,醒起呀 mon chi chi 捉佢影下相打發時間!
見到佢地就知到左慶州啦,佢地係墓穴來咖!
到了...慶州市外巴士站
落車就見到觀光中心,記住羅返張地圖,不過向機場都羅左,但可以問路既!
由於我媽係唔識踩單車...我地唯有用腳行啦~
如果唔係踩單車遊慶州係一個好方法!
第一個目的地就去大陵苑古墳公園
1500won 一個...但入場卷上係另一個地方來羅, 哈
呢d就係古墳啦,個公園入面有唔少咖,有成23個, 成個山丘仔咁高!
mon chi chi 有得旅行幾開心!
個公園入面好大下咖,有成三萬幾坪...
公園入面只有一個天馬塚係可以參觀咁我地就去搵下啦!
一千零一棵櫻花~
呢隻樹好型...寫英文...但唔知咩樹...
mon chi chi 幾搶鏡!
無晒櫻花了!!!  
其中一個皇陵,新羅味鄒皇...我比較少睇古裝韓劇完全唔知係幾時既人...
由於仲未搵到天馬塚...向個公園到來回行左兩三次...
出晒新葉了! 幾綠!
終於搵到天馬塚啦...搵左咁耐原來就係向我地一入門時候的右手面...
我地行晒去左邊...唔知個面有得行...就咁搵左咁耐...行左好多路...頂
由於得一個古墳係可以參觀,大家都要乖乖排隊入去...
個山仔入面係石頭起咖~ 入面收埋左以前唔少文物~
金冠...唔知係唔係黃金來呢?
金腰帶...
行個圈基本上就出返來咖啦!
白花~
行返去第二邊出...又係行過既路...
見到個地圖就嬲了...行晒成個公園啦! 
香港都好似好少見到棉花糖了~
全個慶州基本上周圍都係世界遺產!
長期飛向半空!
又有幾個古墓啦~
遠遠見到一大片黃色油菜花
公元7世紀建的瞻星台...佢都係世界遺產來...
500WON入場費,入面真係得呢個觀星臺,覺得少野睇可以唔入去既!
呀媽同 k小姐唔入去,我唯有同 mon chi chi一齊去影下相啦
上網見好多人都唔入去,因為入左去真係得呢個搭,不過我都入去影下相啦!
佢既作用係推測當時借助底部的水鏡與窗口映入的光線
來觀測日蝕及星辰移動等天象,以占卜吉凶來決定國事與吉凶
到底古時全世界既人係唔係真係聰明d??
今日都比較熱~ 食返條雪條先~ 700won
影完相好快就出來啦! 行去搵返果兩個人!
唔好見呢到一大片空地...呢到叫半月城...不過依家咩都無晒了~
半月城出面就係一片共油菜花  一大片油菜花~ 可惜側邊櫻花落晒了~
mon chi chi 幾省鏡~
踎低起身見頭暈~ 哈哈
其實有好多人咖~ 不過個個都唔會影到人~ 哈
影完油菜花就去搵埋雁鴨池
很抱歉我仲未學識睇韓文!
不過好多時佢地都有中文!
又係油菜花~ 周圍都係呢!
仲有條木橋仔
呢到d油菜花比較矮...有機會好想去濟洲同d好高既油菜花影下相!
差不多到啦~ 見到雁鴨池地圖~
呢個係蓮花池來,睇板圖合時既時候應該有好多蓮花
望落都幾空曠咖~ 好似行緊魚塘咁!

2 則留言:

  1. 天氣好好.... 景色好美呀... 

    回覆刪除
  2. 唔知妳知唔知道大長金個主題公園係邊呢....? 妳有無去過呀 ?
    [版主回覆01/15/2010 12:42:00]京畿道揚州市MBC文化公園 無去...我麻麻地大長金咖咋.. 地鐵1號線議政府北站下車後,轉乘30號巴士(高爾夫場方向)於MBC前下車即達. 我中意後生d~ 哈哈

    回覆刪除