第四天-09年10月26日新加坡三人行最短之旅

又到最後一天,今日早左啦,KEEP好行李十點幾就出到發啦!

OH~ 今日真係行去地鐵站啦,先去食個早餐先
同香港幾咁相似
見到我地既目的地,亞坤!
一人一個餐,SG$4.2 X 3 好味道!幾HARD SELL~
今次唔買咁多啦,一樽同人買...一樽送比人SG$4.2 X 2
食飽飽就去超級市場行下啦
無理由一早就買到一袋二袋,所以睇下就算了
唔知係唔係叫芭蕉呢,超大呀
行完走啦,去搵地鐵站~ 十分乾淨既隧道
今日終於來左小印度啦~ 前日搭巴士搭過龍無來到~ 哈哈
唔知係咩來
又有D超大既樹
呀媽想買又無買既小茄子,真係好細隻咖

個天真係晒到無朋友~ 熱死左!

見到呢D印度廟啦,上次來向的士見過,不過當時係夜嘛嘛了
同泰國個D都好似下呀
同中國個D有得揮呀~ 滿天神佛咁!  
之以後就一路晒死一路行去搭巴士
搭幾個站巴士就去到四馬路 SG@1
由於我真係太熱,我就唔行去買手信啦,點左呀媽同 F小姐自己去買
我就坐向到等佢地,仲去左 TOP SHOP 睇下涼下冷氣~ 棵樹好得意,一球球咁
不過我完全低估左 F小姐既多心...等左佢兩個好耐羅!!

買左個荔枝汁飲,不過D冰溶晒後淡左D SG$1.5
買好晒野就搭巴士 @SG$1.2 返酒店羅行李,放好晒D手信先啦
之後早DD搭的士 SG$12.2 三點幾去到機場啦
第一件事就去買班蘭蛋糕...但佢竟然話賣晒...可能要5點先有...下...
咁無都無辦法既就先去機場間SUPER MARKET買杯麵,睇下仲有咩買
買完放好晒入O急就CHECK IN 寄行李啦
CHECKIN完又經過4點多D就返左貨啦,即時要搶購一番,超多人買呢!
見仲有錢淨,就買左美珍香,咁就無左幾十蚊坡紙
由於未夠鐘就去TOAST BOX食個 LAKSA先...
SG$4.2味道OK呀,我覺得都幾濃味,岩我食
SG$4.2 試埋另一個 亞MEI SIAM 酸酸地開開胃胃咁 
好得意既POST CAR~~
時間唔多,不過都去左新T3去睇下涼鞋~ T3新開,咩都好新好靚咁

好可惜無鞋睇岩,急急脚走啦
見有時間就特寫一下個 POST CAR啦
國泰既飛機餐都係咁啦
短短三日三夜咁就完了,新加坡去完第三次,我都仲覺得OK咖,
可能我自己係一個比較悶既人,有好野食就咩都唔悶,不過三日時間太短,
好多野都未食,加上同呀媽去,都係輕輕鬆鬆為主啦
機場最後之戰利品一,班蘭芝士蛋糕
機場最後之戰利品二,班蘭蛋糕
機場最後之戰利品三,美珍香
機場最後之戰利品四,SUPER MARKET
其他都係呀媽買啦!  
 
下個月我又去新加坡啦,又食啦~~~ YEAH!!!

4 則留言:

  1. 點解你成日都可以去旅行,有咁多時間?返乜野工作可以有咁多假期。
    [版主回覆05/11/2010 00:59:00]我呢三日都無請假...有一日係重陽節夾住星期六日之嘛

    回覆刪除
  2. 邊有揀好耐姐~
    [版主回覆05/11/2010 16:40:00]個太陽又唔晒都轉到去晒到我啦~ 點唔耐呀~

    回覆刪除
  3. 你真幸福,又可以食班蘭蛋糕
    [版主回覆05/15/2010 15:49:00]下個月又可以食啦

    回覆刪除
  4. 你d手信多到有d恐怖!!
    你handcarry 咁多蛋糕都冇扁, 厲害!
    [版主回覆05/15/2010 15:49:00]last一日先買野~ 我唔恐怖啦~ 我見人地買得仲多啦~ 我今次有兩個人羅 咪可以羅多d羅~ 佢個盒夠硬淨呀

    回覆刪除