DAY 6B-韓國釜山櫻花三人行-09年4月12日

回程話咁快就返到地鐵站附近,巴士站直行一條路就是地鐵站了!
經過間超市就行下啦,買左包香菇味精4300WON...後來發現呢間超市係唔平!
韓式小食下次去韓國一定要試下!
之後就搭地鐵去左明倫洞,因為呢到又有樂天百貨!
一入去好多人呀!行左一陣K小姐買左件衫...
之後又行超市...旅行既重點節目....我真係好想買一隻蘿蔔整泡菜
行得多其實都係個D野,不過睇下有咩未買就要買埋!
行完街就走啦,百貨公司出面就有巴士站了,又買紫菜,扎住佢羅返酒店算啦!
返到酒店7點幾咖啦,休息左一小時到我地又出發去埋今天最後一個地方!
搭幾個站就到了,廣安站!
地鐵站行大概10分鐘就會去到廣安海水浴場,沙灘附近好多MOTEL、酒店!
附近都幾熱鬧
條橋識變色仲有好幾隻色
手影 同 較30秒影出來真係差好遠
無腳架,但放向左石樓梯上 較30秒影出來都好光好靚~
影多張闊d既~ 不過個石搏好低...睇唔到位置有少少斜!
真係要 (的)起心肝買個腳架影夜景先!
影完~ 走啦!
回程本來想食野咖...不過到最後都睇唔岩心水就無食到
返到 MOTEL 浸埋浴、食下野、睇下電視又要訓了
最後沖刺第一手天戰利品~
加加埋埋都買左都唔少野食,要d時間執下行李   

2 則留言:

  1. hihi, 我來緊2月都會去首爾, 可能去埋釜山, 其實釜山而家呢個季節去有咩有玩呀? 上次你地除左睇櫻花之外重有d咩特別好玩呀? 有無d有用資料可以比我呀? thanks. 來緊意大利行程編排成點呀? 我都好心急想睇你update 既 blog呀.
    [版主回覆12/28/2009 13:23:00]你去幾多日呀? 如果只係去5日就唔好去釜山啦... 因為去釜山多數要去埋附近其他地方先好...來回火車都要幾百...釜山多數食下海鮮~ 睇下風景LAW 我轉左去東歐啦...因為平過意大利~ 行程編好晒了

    回覆刪除
  2. 我諗住去完首爾之後去釜山, 時間可能係6-9日啦, 睇下有無地方可以去
    [版主回覆12/29/2009 12:13:00]其實二月不如你去下滑雪可能會好過去釜山... 去到釜山係食野成份比較多...

    回覆刪除