DAY 7-韓國釜山櫻花三人行-09年4月13日

最後一天執好野就退埋房,雖然住 MOTEL佢都比我地寄存行李真係太好了
今日一出門就覺得天氣唔好,天灰灰咁,不過都要去埋最近MOTEL既景點

MOTEL 後面就係冬柏島
沿路都好多樹木,有不少韓國人向到做運動
到冬柏島就要行去APEC 係開 亞太經濟合作會議 既地方!
入場係免費的
可以參觀會議廳
圍個圈行下,影下相咁
行完出面仲有其他野睇下
有開會既國家都有MOVIE比你睇下~ HK都有咖
開會時食既野
夏天的廣安橋會有大型煙花放,好靚咖!
APEC 行過D就有個展望台可以影相,仲有個燈塔
廣安大橋都好近下
MOTEL免費橙汁
另一面就係海雲臺
真係吊到魚??
可以沿海行返去海雲臺沙灘
遠遠見到條吊橋啦!
仲見到個美人魚像
呢條吊橋咁短同矮我就唔驚啦!
不過好可惜維修呀...唔可以沿海行啦!
是日12點走左去食BUFFET,見@39000WON就入去行個圈睇下有咩食
呢間酒店就係向冬柏島,但又係向海雲臺頭!
WINDOW SEAT比人BOOK晒,不過無關係我見個海都好清楚!
OH~ 食喇食喇早午都食埋一餐
左下角就係海石榴....可能唔新鮮...真係好難食呀 
蘑菇湯好好飲!
意粉都唔錯咖
甜品都幾精緻
仲有蟹食下
左係牛根,好淋..不過好似無咩味,右係急凍紅毛丹係十分難食
個雪糕好食呀係乳酪雪糕,開胃呀!
再食個滑滑鱈魚 
最後先食既韓牛,食完大家都真係飽死左了!
食飽飽就走啦,行下沙灘消化下
浪漫要代價咖...個日天陰陰都幾凍咖...
考下人眼介~ 掟飛箭
為食的海鷗出來了!
MON CHI CHI又出場了,後面就係我地食BUFFET既酒店
我都要向海雲臺留影一張
再見啦~ 有機會下次來游水啦
由於太飽關係,去左樂天免稅店行完我地都就唔想行啦...因為出面都幾凍
去左某酒店坐向人地 LOBBY 就唔行...哈哈
四點鬆D我地就返 MOTEL羅行李去 GRAND HOTEL等巴士去機場@6000WON!
好耐都無出現既條子o急仔...係裝滿晒,D紫菜扎住記倉唔好煩!
6點就去到機場,好多人等CHECK IN
整好都六點半了
向 DUTY FREE 行左一會...最後都向雪花秀買多支MASK
夠鐘上機~ 再會了KOREA

LUNCH個BUFFET真係太飽啦,機上飛機餐飽到都食唔落!
旅程又一次完結了,我真係好想再去韓國咖...下次見   

4 則留言:

  1. 紫菜寄倉不怕爛咩?
    [版主回覆01/11/2010 17:42:00]個姐地勤都係咁講 不過返到香港好完整無缺 我四月再去時試多一次呀

    回覆刪除
  2. 你四月再去? 我都報左3月尾去5天,但未選定酒店!
    [版主回覆01/15/2010 14:15:00]我去seoul~ 都係住motel~

    回覆刪除
  3. 嘩...我跟住妳一日一日咁睇....睇晒之後..好似自己都同埋妳地一齊有份去咁呀 ..... 呵呵呵 ...真爽死呀 ,,,,,
    [版主回覆01/15/2010 14:16:00]寫呢個blog目的之一就係想自己睇完好似去完咁~

    回覆刪除
  4. 咁到時睇你介紹,如果正,咁我10-11月去時都可以作為一個參考,初步只是諗住買package,住western coop,因為好似都正,但就無浴缸,行完一日返去,仲要淋浴都幾辛苦。
    [版主回覆01/15/2010 16:21:00]如果銀頭鬆動就住hotel啦~ 起碼可以講英文...motel 就要韓文+手指指 http://www.hotel.co.kr/ 比呢個你see see 啦

    回覆刪除