布達佩斯:香港人民宿

今日介紹一下我向布達佩斯既住宿~ 女主人係香港人,男主人係澳洲人
因為冬天關係住兩晚收平左係 EUR$55 包早餐的


我諗歐洲大部分既樓都應該係行樓梯

想感受一下歐洲既生活呢到都感受到D啦~哈

到了~
和主人共用的客廳,向正住客房出面

簡簡單單的厨房

女主人NICOLE起身煮早餐比我食
可以出租既房間就係得一間,實物同相都差不多,我就覺得好闊落
浴室向房係有咖,但洗手間係同主人共用,
要上網都無問題,屋主提供埋WIFI了,因為屋主都要用上網咖嘛~ 嘿
室內相片係主人自己影的,我都懶得影了!
民宿位於 Keleti train station 地點都 OK咖,我覺得都幾方便!

想去布達佩斯又想同聲同氣就搵 NICOLE 啦~

2015年更新:唔知 NICOLE 仲有無得住, 有興趣自己問問啦
e-mail: stayinhungary@yahoo.com or laidik@hotmail.com

yahoo blog 已成歷史!
http://hk.myblog.yahoo.com/stayinhungary

2 則留言:

  1. 我一直有睇你blog,我曾經都有留言,不過打完之後要驗証碼,更住吾得,真麻煩,睇你一個人去旅行,真羨慕,真係有機會一齋去就好啦,你有無facebook呀
    [版主回覆06/02/2010 23:14:00]我個BLOG左手面咪有我個FACEBOOK 羅~ 第時有錢我去加拿大你可以收留我嗎~ 哈哈!

    回覆刪除
  2. 可以,緊可以啦ha ha ha

    回覆刪除