第一天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月13日

過左三個月終於可以開始寫東歐啦!

因為工作真係太忙,我咁有心機寫,希望大家都比心機睇下啦~哈哈
等上機個時係2月12~ 不過起飛時已經係13號,向屋企睇埋畢打自己人先去機場
去旅行前好豪買左新電話,等向歐洲可以上網、影相、聽歌!
飛機話咁快就起飛,話咁快又派餐,個餐PICK得好靚咁WOW
呢個勁呀...係麻辣沙律來...唔係唔好食...不過唔知點解要麻辣
因為個麻辣沙律,個甜品有椰絲...唔想食都要食...
個飯係甜甜辣辣...
食完野,差不多就訓左啦,真係勁呀!
經過唔知幾多小時,食早餐啦~
呢個蛋好食呀,煎到好似海棉咁,GOOD!
飲返杯營養又健康既牛奶先
仲有生果乳酪
好快就到啦,今次訓甦就食早餐,食完差不多到,VERY GOOD!
今次程機唔算太辛苦,好似唔係飛左好耐就到左阿姆斯特丹
落機個一刻當然有D凍啦,不過入到機場就
好温暖了
仲有好幾個鐘先轉機,其實向HK已經出埋轉機機票,
不過見可以自己再揀位就揀返個 WINDOW SEAT先

個機十分之方便,仲有中文咖
個洗手間幾白幾乾淨
我真係有好多時間,當然要周圍行下啦

有興趣回程都可以買既
話晒都向荷蘭機場,當然有唔少荷蘭手信

呢間餐廳真好生意,不過好可惜我向飛機食到好飽了

一早PLAN好左就算比錢都去沖亮...可惜係我呢面無得沖...沖亮係向落機個面
好多新鮮花呀,價錢都唔係好貴

無得洗白白就唯有搵個安靜既地方休息下啦
佢第三次出國啦,佢好吋咖,只搭長途機~哈
訓我就訓唔著啦,WIFI要比錢先可以上網,聽左成兩三個鐘歌
5點幾等到9點幾可以上機啦~ GOOD!
轉機都有三文冶提供~ 都幾好食咖
白色東歐之旅正式開始啦
一落機真係凍咖,因為要轉巴士,我只不過著短袖加外套
12點多D,到達匈牙利布達佩斯啦!

機場都係細細的,等行李
用10蚊歐元換左匈牙利錢,機場匯率真係好少得238...應該換5蚊歐元就算
出左機場就係巴士站,車站有部機比人買車票 HUF260
搭巴士去到總站就要轉地鐵...羅住行
李就慘了...原來要過天橋...
好辛苦搬左行李上去,但無散銀買地鐵車票...要由車尾行上車頭比現金買票
搭個地鐵都用左唔少時間,坐定定就聯絡民宿主人準備接我

1 則留言:


  1. 嘩~個飛機餐唔錯喎﹗
    [版主回覆05/18/2010 21:09:00]OK呀~ 唔難食呀~~~~

    回覆刪除