第四天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月16日

我無記錯我6點幾就起左身啦。。。不過都仲未定好去唔去想去既地方。。。

因為向香港上網查D火車時間真係唔係咁好...好似好少車

不過即時再上網查應該都夠時間去想去既地方,就拿拿聲整好野出發!

一連兩日都會搭地鐵就買左張 48HRS PASS...EUR10...
比起昨天一程地鐵都 EUR1.8、48HRS先EUR10...太抵啦!
向地鐵已經7.58分依家要趕去搭8.30既火車,個時間就係今朝上網搵咖啦。。。
好彩都唔駛太耐就去到 Wien- Heiligenstadt
地鐵同火車係同一站~ 車票就要向樓下買
只係一小時十幾分鐘,一程車就EUR12.6...
今朝係趕唔切食PIZZA啦,向地鐵買左個大芝士包做早餐 EUR2.79
個包好大個,起碼食左20分鐘,芝士加檻欖油已經好好味~ GOOD!
基本上架火車係沿住多瑙河行~ 見到多瑙河好出名既杏樹,沿途超多呢!
時間09.34 到了今日第一站到了 KREMS
一出站天陰陰好凍喔!KREMS 係一個小鎮用腳行就可以了
睇書夏天係好多人,不過冬天係咁上下啦!
到歐洲一定要影下招牌
沿大路行再周圍行下啦
真係慘比人軟禁左,嘿

一個鎮入面教都有好幾間教堂...
OH~ 搵到我想搵既地方啦!GO! GO! GO!
兩次去歐洲我見過毛髮最整齊既狗呀~ D毛仲黑到 '令'
 我就係要搵佢啦 KREMS 城門
小鎮來講佢算大了
KREMS 最出名唔知係係唔係呢個城門呢? 唔講唔知呢個鎮都原來都有成千年了
雖然無太陽但我個眼鏡有UV就識自動變色~
因為用腳架日子尚淺...我當時係唔知腳架係可以打直影...
城門前有個公園仔...全部都係雪來~
咁就行左差不多一小時了

小鎮D屋通常色彩都會豐富D
繼續招牌
你就快睇唔到路啦! 叫主人剪毛啦!
今日真係有D凍啦。。。最凍係隻手因為要羅相機又要羅腳架!

行得都差不多就返車站啦
返到車站買車票去下一站 EUR7.1可以去幾個站!如果你有時間既話...
多瑙河出現啦
不停見到多瑙河同杏樹!
真係好多杏木呀~
只需十幾分鐘就到 Dürnstein
對面剛剛有車可以影返張相...就係短短一卡
雪雪雪~

 要行既地方就係咁多...因為火車一小時一班所以就行得超快去搵我目的地
人影都無隻...得我一個人自己行...好彩唔駛問路
行左十分鐘見到有人啦
D舖頭都好似無開
OH~ 行到目的地Stift Dürnstein 係無人既!!! 
我唔係想來呢到呀...我係想行落多瑙河隔離...要搵路落去!
行返轉頭見到條路似落到去...[由下影返上去]
GOOD 呀~ 真係行到落去
近距離的多瑙河
我就係要影佢啦~ 藍色既鐘樓!
我就係比佢吸引來呢到
真係人都無個...趺左落河都無人知~
我 D FRD 呀~ 我一個人,佢一隻鵝游來游去
夏天遊多瑙河係好方便,因為有船...但冬天人都無隻所以都無船河遊!
怕走車呀...行返上去啦
終於有人啦~ 仲要係遊客來的
呢到都可以落去咖
呢到比起 KREMS 仲細...行完StiftDürnstein 我就回程啦
車站就係咁既樣啦...似間屋多過似車站
我早到好過走車啦,向車站同自己影下相~ 周圍都係白濛濛~
中意點影都得呀
相又影完...無野好玩玩下腳印啦,D雪都OK厚呀!
我對新B仔鞋呀~
佢地的自動售賣機興咁細?
唔知係城堡定酒庄

個車站真係好簡單,唔知係唔係冬天車站職員都無個
中午12點藍天出現啦,火車你快D來啦!

3 則留言:

  1. 是否因天氣寒冷和太早,所以無咩人呀?!
    d屋&招牌真係好靚....
    [版主回覆06/08/2010 23:54:00]歐洲冬天係淡季所以無咩人! 加上我呢日去既地方冬天無遊船所以冬天基本上無咩遊客...夏天就十分多啦!

    回覆刪除
  2. 你著咁少衣服,夠唔夠溫暖?
    [版主回覆06/10/2010 00:03:00]人唔凍呀...手凍咋...我真係唔係太怕凍

    回覆刪除
  3. 一人前行, 佩服!

    回覆刪除