第三天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月15日


向中央市場買完野行返正門出來

出返來發現向前行就係民宿附近。。。因為想去洗手間就返民宿先
AR~ 我實在太懶啦!民宿主人推介我要去對面山有個好特別山洞教堂!
但一聽到要行上山就 NO NO NO 啦!
返民宿去個洗手間同休息一會又出發啦!
搭電車去到 ASTORIA就搵 猶太教會堂 ZSINAGOGA
想入去室內參觀應該要比錢 ...不過我就無入啦
只係入去行左個圈
銀制成 [ 悲傷的柳樹 ]記念二次世界大戰猶太人,樹葉上面雕有名咖
影完相就走啦,想去既地方都去得差不多了
搭地鐵去埋最後一個想去地方
望落唔新既地鐵,但都OK闊落同乾淨
布達佩斯既地鑼都幾低下。。。好多時電梯都幾長
搭地鐵2號線去到 Blaha Lujza tér
上到地面見到呢揀野向前行白色尖個揀就係啦!
今日最後目的地就係 HIGH TEA 一下,去左布達佩斯好出名NEW YORK CAFE
一入去真係無可能覺得佢係一間CAFE ,樓底十分之高
仲有天花既雕花點睇都唔似係 CAFE
一坐低研究下個MENU啦,咁出名既地方一定有英文MENU~ GOOD!
先叫左 cuppacinno  一套上台~
今次歐洲之旅最好飲的 cuppacinno 超超超多泡~ VERY GOOD!
跟送的朱古力+曲奇,好味道
再來叫左個 '多波' DOBOS TORTE!,係唔係好靚呢?
  佢真係好好食,我唔太好朱古力既人都覺得好好食!
先講蛋糕佢雪到硬度有D似雪糕蛋糕,但又唔會硬到食唔到!
甜度剛食唔覺甜,食得耐,飲下咖啡就OK了
HIGHTEA 價錢係 HUF2300 我好豪比左200TIPS 為起港幣一百都不用!
飲埋個HIGH TEA 就返民宿羅行埋走啦,今次男主人同我搬個行李落樓!
比預定時間早左走,所以就趕時間,火車站同地鐵唔係相通咖...
上左地鐵仲要行樓梯上路面就會見到火車站!
Budapest Keleti pályaudvar
/ Budapest Keleti railway station

因趕時間關係超快速影左一張相就衝入去買車票!
一入去完全唔覺眼有車票賣...問下人話要落一層樓
個先生仲好好人同我搬個行李落去...
點不知落到去...d售票員同我講係上面個層買...真係即時......
上到去都仲要搵邊到買飛...最後終於搵到啦...向仲有十幾分鐘既時侯
我又歐元又匈牙利幣咁買左張我全程最貴既車票

由買車票、加搵車票買、再搬行李上落,都只不過二十分鐘時間!
上到車仲有10分鐘先開車...不過我都唔夠膽落車影張相啦...乖乖地坐低!
張車票係可以三日之內來回 budapest 同 維也納一次,我其實只要一程就可以
不過好奇怪單程係貴過來回...張車票係 EUR53

架車係奧地利所以好乾淨同新淨
車程要成三個鐘,咁就聽下歌,睇下晚霞
三小時多幾分鐘我就離開左匈牙利去到奧地利既維也納 Westbahnhof!
落車發現維也納凍過布達佩斯呀,記得同火車影返張相先!
有好清楚既指示指路!
仲有 LOCKER
車站有野食買,趕車既朋友可以買上車食!
跟指示就會行到去地鐵站
有電梯呀,VERY GOOD!!
搭一程地鐵駛唔駛咁貴呀...係 EUR1.8
入閘係自動自覺打飛
推住行李最開心既一定係見到有扶手電梯同電梯啦
我搭9個站就到我要去既地方
到了,就係呢個站啦,民宿交通都好方便的!
車站有電梯個邊就遠D,不過唔緊要行平路好過要搬我個行李上樓梯...
因為地下有唔少石仔個o急都推左唔少時間...跟住自己 print個地圖都
好順利搵到民宿,因為係大廈來禁門鐘男主人david就會落來開門!
民宿只係向一樓不過都有架好細少既電梯可以搭~唔駛搬行李~ good ar!
一入去同睇blog一樣,因為冬天間屋仲只係我一個人住,正呀!
主人介紹完間屋就走左啦~ 我就立即睇下我住兩晚既屋!
睇完間屋安頓好我既物品就落街搵下有咩好食啦!
附近都係民居都好靜下...樓下前D有間食雪糕...有間食炸野...不過無興趣...

再行啦...兩間超市都收抽啦...想搵間好D餐廳都收了...
幾慳位既煙機...不過應該唔會好多包羅
最後見到 PIZZA店 是但啦...無野好揀了!
PIZZA一個都唔係好貴 EUR5.9
見到有乳酪物體就打算買來做早餐啦,點不知土耳奇人好好人送比我...
不過大家見到都唔好買啦...真係好難食...佢係飲咖...仲要係咸咖...
嘩一個人食一個PIZZA...真係唔講得笑...我雖然肚餓不過都係只係食到三分一,
真係幾大個咖,食唔晒個D放左向雪櫃打算做早餐既...打算
今日向布達佩斯買既戰利品
洗完白白睇下旅遊書,用電話上下FACEBOOK就早D訓啦!

7 則留言:

  1. 用電話上下FACEBOOK,點樣計錢呀,貴嗎?
    單程貴過雙程車票好少有喎﹗
    [版主回覆06/06/2010 19:08:00]個電話有WIFI 唔駛錢咖...要比錢我就唔上網啦~ 張車票我幾想向維也納車站睇下有人買~哈哈!

    回覆刪除
  2. Dailysunsun Sun煮意11/6/10 01:23

    由布達佩斯去維也納要53歐羅,$500 咁貴
    [版主回覆06/11/2010 11:07:00]無計...我又唔覺佢有得上網買...佢幾多錢我都要比咖啦... $500都唔係我買過最貴既車票

    回覆刪除
  3. 我都打算買幾包呢d調味醬返香港煮呢 ^0^ 不過唔見有蘋果片既~~~?
    [版主回覆07/26/2010 00:47:00]向超市買咖你入去找找!

    回覆刪除
  4. 我行左幾日超市都唔覺眼呢~你行邊間呀? 我地行match同kaiser's~~頭先入左d調味粉同辣椒粉喇~^0^
    [版主回覆07/26/2010 09:02:00]match LAW! 向NEW YORK CAFE 附近有間呀

    回覆刪除
  5. O個間我地成日去架不過唔見,頭先O係中央市場O個間搵倒呀~~買左包返黎^^ 好好食架?
    [版主回覆07/27/2010 01:21:00]OK啦~ 日本個D好食D!不過日本個D貴好多WOW~ 你買左做咩唔開來試下呢。。。咪就係蘋果干羅~ 哈哈!

    回覆刪除
  6. 我見唔倒藍色包裝呢隻啊~>0<邊隻好食D?
    [版主回覆07/27/2010 01:22:00]藍色青蘋果係酸多過甜~ 綠就係紅蘋果甜咖LAW!

    回覆刪除
  7. 食得太多野XD 好多野買左返黎都未開…XDDDD
    [版主回覆07/27/2010 02:11:00]我訓啦~ 玩得開心D!

    回覆刪除