第十天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月22日


極速行到車站~ 買埋張車票CZK55
因為唔肯定車上有無洗手間都係向車站比錢去次先CZK8...

上到車真係有洗手間咖~ 不過算啦萬一無點算呢...
火車兩面係超大玻璃窗...風景睇得超清楚!
兩面都係白雪雪~
我真係中意冬天去旅行咖~ 白雪雪~ 白雪雪!
其中車站~
真係靚呀~
兩點幾到達目的地 Mariánské Lázně 捷克另一個溫泉鄉
火車站係無地圖無INFORMATION...一出站見有巴士唔好理啦上車先
巴士一次係 czk10 搭左幾個站去到大街就落車啦
呢到d樓望落全部都好新好靚,間間都好似好貴咁!應該係好貴既酒店!
其實我都唔識路...不過見d人行入公園我又行啦~ 白雪雪既公園!
wow~~ 真係行到去溫泉迴廊 瑪麗亞安斯基溫泉迴廊 Maxim Colonnade
這裡建於1889年到~ 比今朝Karlovy Vary 華麗些許
呢個有好多名人貴族來過,不過佢地通常都來一頭半個月養生~
我呢D窮人加平民來參觀下就可以啦~ 迴廊一頭一尾還繒上神話圖案
wow~ 幾長下咖~
靜靜地當然又要合照一張~
整棟都是鵝黃色和象牙色
中間都有咖
剛有一團人來...不要說笑我覺得佢個團係養生團來...全部都是婆婆伯伯
向呢個小鎮我真係好後生~
十字溫泉涼亭pavilion科羅納達飲泉所Kolonáda是可以連接迴廊
因為冬天關係這裡比較少人
進入溫泉涼亭先見一個泉眼
真係有水湧緊咖
裝飾都華麗過人
哈哈~ 忍唔住又買左隻杯啦~ 我覺得呢到d溫泉水易入口d
來得既年齡都真係唔少咖
應該係D養生所~ 哈
夏天前方有個音樂噴泉咖~ 不過現在是冬天
終於發現有溫泉餅啦~ 買左兩塊 CZ19
其實都幾似威化餅既~ 我中意食啦!

佢地等緊食餅碎
飲完水影完相行去後面搭巴士啦~ 又係CZK10
因為向車上見到好似有另一個迴廊搭左一陣就落車啦
唔想兜大圍就行捷徑啦
真係驚連人帶相機加腳架一齊趺......
我向巴士就係見到佢啦!!! 白雪雪好靚呀!
卡洛琳溫泉迴廊Caroline's Spring, Karolinin pramen
如果個天係藍色真係會好靚
唔知點解佢地係無水提供
最後向後面見到有個教堂羅馬天主教聖母升天教堂
呢2張用手機影的
由於對呢個地方唔熟,我以為仲有其他迴廊都行左一個大圈...最後係搵唔到
咩都搵唔到就走啦...
巴士其實就係得幾條線,睇下就知邊D岩搭 CZK10 返到車站
好趕好趕有車返布拉格啦
BYE BYE~ 火車來到時侯佢一定係我搭過最舊既火車! 一上車就係包箱
睇左幾個箱都有人就揀左同個靚女座~ 呀靚女係訓晒落登到...

天開始黑啦~ 要成三個鐘先返到布拉格咖
上火車未買車票唔緊要可以向車買 CZK268
向 PIZEN 停左比較耐既時間
靚女落左車啦~ 包箱就係咁咖啦~ 訓住都OK既
黑晒了~ 聽左成兩個幾鐘歌
望落都幾舊咖~ 可能咁所以先成3小時車~ 差不多8點返到布拉格啦!
搭個地鐵去邊我都忘記了~ 哈
一出站超市未收呀~ 入去行返個圈先!
昨天見APARTMENT 對面係有餐廳所以今晚就去食啦!
見到人地飲黑啤我都唔試啦~ 我真係麻麻地
飲返個汽水最好啦~
叫左個牛肉湯~ 超級濃味!
有好多牛肉咖~
我向TELC食間餐廳又係呢個公仔WOW!
佢一上台我真係覺得好攪笑羅! 蜘蛛??
一絲絲果D我真係唔知咩來...我以為係芝士...點不知係WASABI味...即吐...
我可以叫左兩樣差不多既野羅!!! 真係同個湯一樣味咖...頂!!!
不過D牛肉真係好好食既,個麵包都脆脆地!今餐食左CZK330
今日既戰利品
我係買左5隻杯一共CZK783
上次去新咖坡向飛機食過既意大利粉飯呀
呢個碎意粉真係平到嚇死我...幾蚊港幣咋!
明天又是最後一天啦~ 努力執好行李後,好好亨受我最後一晚!

2 則留言:

  1. 白雪凱凱真的好美,但係咁凍,好難頂呀,如果在屋內暖暖看出去才舒服。

    回覆刪除
  2. Dailysunsun Sun煮意10/10/10 10:50

    好想去多次
    [版主回覆10/10/2010 15:25:00]我下個月去澳洲呀! 仲貴過東歐! 可惡!

    回覆刪除