第十天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月22日


今日要遠行呀,六點幾起身,七點幾就出門口!

因為仲唔係太熟行錯去左另一個遠d既站搭電車~ 哈哈
十幾分鐘就去到 FLORENC 站搵巴士站啦
布拉格天氣好好喔~ 不過我要去既地方天氣好似麻麻地!
幾分鐘就去到巴士站~ 今日都係向網上訂好了STUDENT AGENCY車票
兩小時有多的車票只需五、六十蚊港幣到
中途向布拉格仲有站
一樣都係有個專人跟車!
好可惜影唔到耶穌光
離開布拉格周圍又變成白色啦!仲好白濛濛 TIM!
專人服侍你飲咩~ 我就飲左杯朱古力!
車上有包有三文治~ 佢個包仲平過超市 CZK8 咋!!!
10點幾就到達目的地 Karlovy Vary 佢係布拉格溫泉鄉之一
先去 INFOMATION 羅個地圖睇下點行先!
周圍D樓都係咁靚~
進入大街啦!
毛冷舖個 DISPLAY 都靚過人
古老大樓
仲有壁畫
見到都好似好甜
呢幾舊冰點解要影佢呢...因為佢係向屋頂剛剛趺落地...中左就真係88啦!
WINDOW SHOPPING!
見到呢到出名既溫泉杯啦!
Karlovy Vary 都係一個出名旅遊區,所以都有唔少人既!
好多味道既溫泉餅
行去溫泉走廊都要幾遠咖
見到佢要繼續行呀 仲未到~
路有兩條一條向上面屋則邊行、另一條就下面酒店則邊行
我都唔知佢地係酒店定民居了!
到達第一個溫泉迴廊,花園溫泉迴廊 SADOVA KOLONADA
呢到係1880年起好係最短既溫泉迴廊
HADI 係個溫泉名,因為未買杯所以未有得飲!
繼續向前行啦~
呢到都OK凍咖!
見到溫泉杯啦~ YEAH! 揀返個心水杯先!
來呢到因為我以前向明珠台睇電視見過,見到D人用溫泉杯飲溫泉好得意!
再到達下一個 磨坊溫泉迴廊 MLYNSKA KOLONADA
磨坊溫泉迴廊 MLYNSKA KOLONADA 正面
呢個迴廊係由歌劇院建築師起左10年1881年先起好
飲溫泉水要配合埋散步所以先起呢D溫泉迴廊
剛剛買既溫泉杯呀 CZK128
呢到有成6個溫口返來先知原來個個係不同~ 哈哈
溫泉水味道當然唔可以用好味形容啦,但又唔係D人講到咁難飲
都幾似我向日本別府飲個D既!不過用個溫泉杯飲真係好得意!
飲完溫泉水就要影下相啦!
最緊要合照一張啦~ 嘿嘿
唔好浪費影埋另一角度!
呢兩個玻璃花樽真係貴到呢
行貨D既溫泉杯
呢到又係另一個溫泉迴廊,市場溫泉迴廊 TRZNI KOLONADA
傳說係首道泉水發源地 建於1883年
左面粉紅色好靚~
這個銅製浮雕係描述卡爾四世首發現溫泉同用作冶腳的傳說情景
繼續向前行
都係果句啦,棟棟樓都咁靚
仲行過間教堂
D溫泉水真係熱咖!出晒煙~
呢到泉水硫磺味勁D!
去埋最後一個 維特爾尼溫泉迴廊 VRIDENLNI KOLONADA
這裡最出名同特別都係呢個噴到成14公尺高既間歇泉,硫磺味好勁咖!
呢到比較現代化~ 改建於1975年所以新式好多!入面都有不少溫泉杯買咖!
我都有飲多少少溫泉水既!
真係好靚呀~~~~~~~
呢張用相機影
呢張用手機影
行到差不多無遊客我就行回頭啦,因為想趕埋去另一個溫泉鄉要走了!
影埋佢唔影啦~ 走啦!
我無記錯佢係郵局來的,超趕呀!仲有十幾分鐘咋!

沒有留言:

張貼留言