第十一天-PART 2 一人行之白色東歐10年2月23日


睇完跳舞大樓就搭個站到 Legil Most行埋去最後一個景點去搵康帕島


都係佢地啦!
行到中間係一個叫 Strelecky Ostrov島仔
因為都上左城堡山所以懶得上另外的山頂!
發現一個大水車!
水車全相!
基本上又係無咩人,見到一個半個拖住隻狗行下都有既!
一路行都是比較寧靜既住宅
仲未搵到威尼斯既感覺!
一路尋找小威尼斯既感覺...真係比較小呀...
行到去d大使館區域!日本大使館都見到!
不知名物件
呢間教堂得意呀~ 左右一樣的!
oh~ 行下行下又去返查理大橋啦!
仲有D時間就影下查理橋上既雕像啦!
佢似唔係向到做 V 字影相呀? 哈哈
行左成大個圈原來叫小威尼斯既康帕島就係得查理大橋側邊最似...>_<
今日見到好多人摸,我又摸下啦~ 特別金呀!
見唔見到頭頂有隻白鴒?白鴿太白啦!即時要影低啦!
最後一次離開查理大橋。。。今次真係走啦~88
因為想去既地方都去完啦! 就打算早D返去羅行李走啦...
點不知OFFICE真係無人...因為我約三點半羅行李...
打比OFFICE個人似返左屋企...算啦...去附近 CAFE 坐下...
無咩做飲杯咖啡食個甜品~
終於食到蘋果批啦,熱辣辣幾好食咖! 
 要錢既麵包
見餐廳有WIFI同未夠鐘就食多個雪糕啦,好大碟呀。。。加埋食左CZK191
到呢個地鐵站就去搵巴士去機場啦
我搭巴士上車都無比錢就可以去機場,唔係我唔比呀...問司機幾錢佢都無理我...
搭119就去到機場~ 都唔駛太耐大概半小時就到左機場了!
巴士落車地方係T1 我要去 T2 不過兩個地方係連住通到既!
去到機場第一件事就係換鞋同收埋件羽絨先好CHECK IN!
行李竟然超重...因為向TELC到買D屋仔太重!不過我早有準備一超重就手提啦!
我真係好難見到一個咁空曠既機場羅!
人呢??D人去晒搭火車?無人坐飛機?
仲有成一小時有多就周圍行睇下有咩好買,點不知呢到D野超貴呀!慳返!
英國運來?
人丁單簿!
等上機啦~ 再見啦東歐!
上機前落雨啦~ 今朝真係難得見到個藍天!現在氣溫0度我只穿外套咋!

兩小時不到就去到阿姆斯特丹啦!
得返一小時可以向機場行咋~ 要快D行行睇下有咩要買!
我真係好想買咖!新鮮新鮮!

藝術品??
WOW~ 佢地係木我覺得好靚咖!
機場入面有不少芝士~ 不過太部份我都覺得佢地係鑲金...貴到呢!
機場一樣有超多朱古力...但都係買唔落手!
因為臨上機要安檢...個半鐘前就要開始檢查上機!
因為今次坐第一排呀...所以相機跟唔到身了~ 用手機影算了!
依家想坐第一行好多航空公司都要加錢,當然佢安排就不用錢啦!
為左想眼訓 D 白酒是不能少!
晚餐食完就要準備訓啦!
時間一過又到早餐啦~ 哈哈!下午就返到香港了~
內陸機點心~ 不過太飽了羅左返屋企~
薯片CZK78係向布拉格機場買咖,因為其他野都太貴啦~哈哈!

四樣都係向機場買既~ 個花花諗左好耐買唔買~EUR10
芝士 同個 黑松露醬 就 EUR十幾到啦!
又一次行程完滿結束! 再一次證明去歐洲真係唔貴,捷克民宿真係靚咖!
大家都要去東歐走個圈呀!


2 則留言:

  1. 摸左邊同摸右邊,係有不同的意思,你知道嗎?
                
    [版主回覆10/11/2010 20:19:00]好似睇過~ 不過唔記得了~ 呢張我係摸中間!

    回覆刪除
  2. 我兩邊都摸.代表好運就夠啦.
    [版主回覆10/13/2010 21:59:00]我係邊到金就摸邊到!

    回覆刪除