第四天-PART 3 一人行之白色東歐10年2月16日

等到夠鐘時先發現個 TOUR係得我一個人...唔係呀嘩...

EUR9.5有一個專人帶我參觀...真係VIP待遇!
沿途都見到有少許遊客既不過唔知點解佢地唔 JOIN TOUR呢
專人修女帶我上樓參觀啦,一開始走廊係粉紅色好靚,一陣返來先影!
因為全程都係講英文...我都真係知D唔知D咖咋...介紹錯野唔好怪我!
應該係皇袍
呢個係藏寶箱來咖,超大個,修女仲示範埋鎖佢時入面點動!
個模型好靚喔,真係同真差不多!
應該係比人演奏、跳舞
以前下面用來生火取暖
一路參觀都發現呢間修道院真係金光閃閃!
音樂係靠窗飄出去
去到露天部份啦...
見到剛落車既教堂呀!周圍屋頂都係白色白色!
OH~ 個天真係好藍呢! VERY GOOD!
睇完靚景就入返室內啦,唔駛講都睇得出係圖書館啦!
靚靚通花樓梯,不過唔可以上的!
真係周圍都咁靚!
其實樓梯唔係好長,因為向樓梯底裝左塊鏡先睇落好長!
最後去埋重頭戲啦!就係超級金光閃閃教堂!修女話真係用左廿幾KG真金咖!
個天花真係又係咁靚!
金既比例唔知係幾多呢?
中間圓頂天花,都好高咖!
我中意個窗花呀!
教堂就係TOUR終點站啦,同修女講埋THANK YOU&GOOD BYE
修道院因為曾經是國王的城堡,後期才改為修道院,所以佢先咁 "金"
 
         因為冬天呀唔JOIN TOUR 係唔可以入去參觀~ 夏天就可以自己周圍行!
起點時既粉紅樓底~ 真係靚!

中國人就中意龍,我覺得外國人就中意鷹!
 藍天出來就VERY GOOD~ 影相更加靚!
剛剛就係行呢到上來,其實另一邊有斜路行!
行回到大街佢地唔知有咩節日...好似萬盛節咁!
八掛完就搵車站走啦~ 周圍幾寧靜,人都無個...
MELK最出名就係 STIFT MELK 基本上去到邊都見到
去到車站見到成個站好似要起過咁...
去對面月台要行高橋...佢識震咖...
差不多有車啦,今程車個多小時 EUR15.4

我真係幾無用...行呢D橋都驚~哈哈
向火車到累到訓左成個小時,好快5點又出返到史帝芬廣場...
入去史帝芬教堂行左個圈,不過入面又唔算好靚就無影了
見天未黑就周圍行一下啦,個史帝芬廣場附近唔知點解特別凍...
周圍都好多人~
葛拉本大道中央黑死病紀念柱,兩旁仲有好名店
行左成個鐘已經由餓變到唔識餓...不過人就真係好累...
跟住旅遊書既地圖係完全無可能搵到想食既餐廳...個地圖係超簡略板
搵左好耐先醒起向民宿羅張份詳細地圖,簡直係神燈!!!
旅行書唯一用途就係佢有餐廳地址...
終於搵到餐廳啦!!! 由天光搵到天黑啦!FIGLMULLER
主店太多人係坐唔落...分店只不過轉個彎直行一會就係!
今餐食維也納好出名炸肉排
辛苦一日先來碗牛肉清湯...係無牛肉咖,不過好飲呀!好多蛋絲!
CLEAN BEEF SOUP WITH BOLETUS - EUR3.1
果然係名店~餐紙都有幾種語言~

FIGLMULLER SCHNITZEL GEBACKEN - EUR12.9
主菜上場,真係超大塊成個細PIZZA咁大,新鮮熱辣好大好薄身!
炸完唔油,又好脆,肉一D都唔乾...不過真係太大塊啦...一個人係無可能食晒...
仲加埋個 POTATO-FIELD SALAD - EUR3.8

平時食飯唔飲酒的我都叫杯啤酒解下熱氣...不過都幾苦下!
今餐食左 EUR23...我覺得一D都唔貴!
食完飯出街好似仲凍左...有小小飄雪
 行下行下又去返史帝芬教堂手影係濛 D啦
很可惜當時唔知腳架可以打直用啦,用手影係唔夠靚!
都係個句啦。。。唔好以為好夜只不過晚上七點幾咋!
史帝芬教堂周圍都咁多樓,但唔知點解呢到特別凍!
天氣太凍啦。。。我完全忘記左去影多瑙河夜景。。。8點就返民宿。

4 則留言:

  1. 飄雪好浪漫...... .......拍到VIDEO就靚啦。
    [版主回覆07/05/2010 15:13:00]一個人就唔浪漫啦...唔怕凍既我都覺得凍!

    回覆刪除
  2. Prudence5/7/10 10:27

    好靚呀, 攪到我都想去.
    [版主回覆07/05/2010 15:13:00]去啦~ 去啦~ 我最中意叫人去旅行咖啦!

    回覆刪除
  3. 「 W A L A T O 」5/7/10 17:15

    藍天+雪地… 影相一流 
    [版主回覆07/05/2010 17:56:00]遲D去捷克就無藍天了!! 要努力寫作!

    回覆刪除
  4. 「 W A L A T O 」5/7/10 20:26

    一直以黎我最想去既地方係布拉格 
    [版主回覆07/05/2010 23:10:00]未有咁快寫到呀~ 布拉格OK呀~ 不過真係幾多遊客~

    回覆刪除