第五天-PART 1 一人行之白色東歐10年2月17日

呢間民宿唔錯咖~ 主人好有心機畫左小小地圖出來~
呢張我係用我手機影方便一陣搵路!

向民宿只係搭一個站到 ROCHUSGASSE再行去就可以...
地鐵站斜對面 RASUMOFSKYGASSE ROAD~ 一直向前行
行到 LOWENGASSE ROAD會見到SUPERMARKET 轉彎直行就是了
搵到百水公寓啦~先頭仲傻傻下點解唔同網上相既樣~
原來轉個彎先係睇相既地方~ 仲有唔少人向到影緊相!
不過比向網上睇,實物就舊左DD啦,係時候要翻新一下

油下油會靚D!
百水公寓咁出名,係因為棟建築出面係搵唔到一條直線
入面仲有D藝術品睇下既~
玻璃球無問幾錢呀...我真係怕買左羅到返HK 爛晒
如果實物都係咁鮮色就靚啦!
多款做型天使仔,好得意!影完相行左陣手信店就走啦~
剛好隔離有昨天地鐵站賣既麵包店,入去睇下有咩食先!
早晨就食甜品~ 哈哈,不過好食呀~ 唔係好甜 EUR1.79
行返回頭路
回程可以搭巴士返地鐵站,不過睇路牌佢既總站係我要去既地方!
總站就係 KARLSPLATZ 地鐵站,佢出名在個站夠古典
到此一遊
前面仲有間卡爾教堂
 人呀人你地去晒邊呀
成日都影唔到紅葉,影住枯乾既紅葉先
附近似係學校
昨天因為本旅遊書行錯好多路,今日已經MARK 好晒地圖,
附近有一個好長既市場就行去睇下~
呢個好似金沙既物體原來係叫分離派會館。。。睇藝術,唔岩我
到啦,呢到叫 Naschmarkt 中央市場
可以搭地鐵向 Ketternbrukengasse 站落,亦都可以好似我咁向行去
好似澳洲既 FISH MARKET!
不過佢就真係十分貴啦。。。
市場一檔檔有唔少野食
睇樣靚。。。但應該會好甜
 D番梘都幾香咖,簡單得來幾靚
唔識欣賞
仲有好多間賣蔬果。。。不過佢地又真係好似貴左D HK60蚊/KG




佢地好似唔係酒來咖
價錢可以接受,但無飲
繼續行街市~ 基本上睇左都唔會買,堅貴呀
靚~~

開得好靚呀D花!
最後買左兩盒仔海鮮食...好貴下兩樣係EUR12。07~ 雖然唔係太抵,不過係幾好食既...
食飽飽走啦,去下個目的地

呢個站有幾個景點
新市政廳
睇書講呢個新市政廳門口好忙咖,經常都舉辦活動!
近來活動係向門口整左個大溜冰場呀!
我真係好想溜咖,見佢有D小路仔真係VERY GOOD!
不過都係想。。。仲有小食亭呀~
新市政廳對面就係宮廷劇院
善用PASS。。。少少路都要搭電車就岩啦!
到站~ 國會大廈
電車差不多向門口落 VERY GOOD!
個天開始變藍啦。。。開始。。。
雅典娜女神~ 原來佢都有百幾年歷史
我都係中意天使仔

行完就周圍走走~
行下行下就去搵地鐵搭了
如果我無記錯我係搭地鐵去到 Herrengasse地址:
本站設有無障礙空間

一出地鐵站就有棟教堂 Wiener Minoritenkirche...
行一段路又係教堂
行下行下仲見到羅馬遺址~ 本來唔認得,不過記得向書見過!
唔知係咩~ 網友說是皇宮!
行完就去搵地方 High tea 啦

3 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria6/7/10 01:44

    尾三o個個係皇宮黎架.
    [版主回覆07/06/2010 09:27:00]OH THX~Bundesdenkmalamt??

    回覆刪除
  2. 你做文職點解轉咗去做領隊?
    見到枯死嘅紅葉, 我都想今年去日本再睇過, 不過d yen 實在.........
    [版主回覆07/06/2010 22:41:00]我是在旅行社做會計...考左領隊牌~ 領隊係PART-TIME ... 本來打算今年去日本睇紅茶... 不過我11月考LCCI 3... SO改左去澳洲...XDD... YEN88幾我都會照去都唔用得好多~ 去啦去啦

    回覆刪除
  3. Dailysunsun Sun煮意6/7/10 23:15

    加油快D寫blog,我就出發 la...
    [版主回覆07/07/2010 00:22:00]我真係好努力咖啦! 好彩你地住酒店咋。。。住民宿基本上無冷氣。。。依家去熱死都似。。。

    回覆刪除