第三天-PART 1 首爾復活節二人行10年4月4日


夜晚唔願訓~ 朝頭早唔願起身~ 起身仲要睇電視~ 出到門口已經係11點幾啦~

食好重要~ 今日第一環節就係去食韓定食宮廷宴~
先搭地鐵去到鐘路3街5號出口見到7-11左手巷仔直行就OK
一路向前行!!!
到啦~ 我地食間餐廳叫 味香
餐廳是一間韓國傳統屋,環境不錯呀,招呼可以全日文!
先來個蘿蔔泡菜同唔係甜既芝麻糊
海哲、蝦沙律
佢係我見放得最靚既炒粉絲!
好日式的沙律!
經常向韓劇見到,翠肉瓜、泡菜、蠔煎餅-即煎好好味!
南瓜天婦羅-新鮮炸起好味道呀!
季節粥-賣相不討好以為唔好食
錯晒啦,係好好食味道帶咸有丸子、鮮菇向入面既健康粥
韓牛,甜甜地有牛肉味
白菜豬肉-食法就如小碟子入面菜加辣加肉,好味道呀!
煎大蝦,都係好味道!
GOOD呀! 辣醬醃生蟹,幾怕佢比醬油蟹!味道鮮甜加甜甜辣辣,鮮呀!
怕唔飽?仲有咖一定食得飽你!
豆腐海鮮辣湯,送飯一流!!
超甜的大梨!最後飲埋酸酸甜甜既五味子茶!韓定食一人 40000WON...
最可惜睇餐牌無留意此餐不含神仙爐同七折板呢兩個係最想食既菜色...
我向另一邊入,食完才知可以向仁寺洞行入去
一出就係觀光區
食飽飽~ 行出來見到有韓點~
仲未試過韓點~ 真係要搵次試下!
我其實覺得仁寺洞係無咩行的~
好想試下~ 不過真係好飽呢~
可惜我不喜歡花生
 


最得意都係呢D卡
行過仁寺洞我地就去下個目的地三清洞搵韓屋!
OH~~ MY HONEY T.O.P
三清洞都幾多人~ 不過我係想搵成條街都係韓屋, 但正確位置我係唔知向邊!
又中又西
有間舖隔離有花開呀~
應該似係櫻花多過係桃花
因為天氣仲凍好多樹連花 "林" 都未有呀
一路向上行,其實都唔知有咩~ 不斷見到好多CAFE~
其中少少韓屋~
好多人排隊既食店
小王子都有呢~
石仔牆
我都都行到盡頭了,行來行去都仲未搵到韓屋群 >_<
好靚的郵箱
最後回程返去終於搵到叫似一條街仔的韓屋!
天開始清啦
三清洞一角
小部份韓屋
應該係沖亮呀~
新舊加埋的韓屋

 

2 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意23/12/10 23:18


    Merry Christmas
    [版主回覆12/23/2010 23:30:00]整左聖誕大餐未呀~ 聖誕快樂!

    回覆刪除
  2. 好耐都唔見你寫bolg ,係咪好忙?
    [版主回覆12/25/2010 00:12:00]YES ar!!! 又要去旅行又要做做做~ 又要睇劇集!

    回覆刪除