第三天-PART 2 首爾復活節二人行10年4月4日



就快4點啦我地離開三清洞行返去安國站,今次行左另一條路超多人上去!

下一站就去左明洞換錢
人生第一張美金呀~ 係新年既大利事~ 羅出來用啦!
向地鐵站口買左杯即制士多啤梨沙杯飲...忘記寫低價錢
下一站就去左梨大行左陣...
街邊有小食檔...可惜我唔餓呢...
比起上次來...今次覺得好似無咩野行咁...F小姐又無野睇岩
影埋呢個景點我地就走啦!
之後去左乙支路樂天百貨
F小姐買左包尤魚絲...我就真係唔欣賞啦~ 哈哈
七點半到我地就離開樂天去食飯啦~

夜晚真係幾凍咖~ 你睇D魚旦幾多煙!

藝術品??
離開樂天睇地圖見到鐘閣都好似好近所以就向地面行~
路過晚上的清溪川仲未見到最熱鬧個段清溪川
今日我地又係去鐘閣開餐...因為昨天已經想好食咩了~ 哈哈
出地鐵站就見到~ 佢既前方係有好多野食揀!!!
登登登登~ 今日要食春川雞~ 成日聽都未食落!
春川雞上場了! 呢到係二人份量~ 材料其實就係得椰菜同雞加埋D辣椒醬~
個啤酒係麥啤~ 淡淡地有陣麥味~ OK呀!
呢到前菜都比較少呀~
WOW!!! 成碟芝士...係成碟呀...
炒呀~~~~~~~~~
影相係不能缺少的一環!!!
炒炒炒~ 等佢熟~~~~ 香香香!!! 望落去係唔係好少咁呢~
所以多數都會加飯呀、麵呀、薯仔都有咖!
我地好早熄左爐所以係無飯焦~ 加埋晒芝士~ 撈好晒 個春川雞飯好似西餐~ 哈哈!
好好味呀下次要再食~ 兩人都係食左 200000WON
盒士多啤梨奶是我的 750WON
今日少少戰利品啦~ 買左好7包雞泡魚干~~ 今日發現到有第2間文具店~GOOD!
洗完白白又睇電視~ 無限挑戰~ 笑死!

沒有留言:

張貼留言