第五天-首爾復活節二人行10年4月6日


又到最後一天啦~ 都成11點先出發~

先去搵定去邊到搭車去機場先~
之後搭地鐵去試一試撞下運氣啦~ 尋找櫻花
綠色線會見到漢江wow~
開唔開花都去睇睇啦~ 堂山站!
天氣太凍啦~ 已經延遲左既櫻花祭
呵呵~ F小姐好好彩呀!! 真係有櫻花呀!
其實係得兩棵櫻花...真係得兩棵...WOW~ 唔知以為開到成個山頭呀~
凍到都未開花~ 不過粉紅色一粒粒都好靚!
我地係企向山坡仔到影咖~ 好危險咖~ 哈哈
呀媽話呢d叫串串金
wow~ 藍天出埋來啦~ 加埋櫻花~ 不錯不錯!
影夠啦~ 走啦! 我都睇左3年櫻花了!

唔駛怕唔知向邊櫻花季節一定有指示啦!
睇完搭地鐵走啦~ 去食埋苜爾 LAST 一餐啦!
去到昨晚既乙支路樂天百貨附近~
點幾鐘啦~ 餓死啦!
韓牛! 韓牛! 韓牛!
搵咩~ 搵野食先會咁專心!

搵到啦~ 向日本網站睇介紹的~
前菜少不了
成餐都有人燒...我都想自己燒呢...
四大塊牛舌~
我最喜歡無醃既韓牛~
熟啦~ 食啦食啦~~~真係好好食咖!!
醃左味既牛仔骨~ 味道一定係甜啦~ 韓肉既特色
今餐唔平咖~ 食左72000WON~ D韓牛真係好貴呢~

其實韓牛同和牛一樣咁淋~ 不過我真係覺得日本食牛肉平D!
食完仲有時間就又行去鐘路啦
真係好似日日都經過咁!
路過好幾次的清溪川
日頭同晚上既鐘路真係差好遠呀~ D人仲未出現啦~
 
去鐘路文具店又行過
睇韓國綜藝節目見過既糖餅
仲有一間~ 又行!
三點幾我地就出發早D去機場啦~ 個心心袋係我 D 紫菜~ 哈哈!
5點幾就去到機場~ 先CHECK IN 仲有地方去呀!
機場出面有接送車~ 搭一個站就可以去到超市

HYATT HOTEL就係超市站啦~
認住佢! 今日最後一個景點去超市再買!!!
行一陣買一陣又返到機場大堂啦~ 真係要走了!
 
終於坐到 CX 新機啦~
向機場退左11000won~ 最後見到有麵包舖都要買d野先收手!
因為無上網 CHECK IN 所以同 F小姐分開左坐!
上機睇完 福爾摩斯先見到有 野田妹 做 ... 落機都睇唔晒 >_<
今日既戰利品~ 年糕魚旦都買埋~
你地無睇錯~ 我真係買左包米~ 超市咁近機場唔好浪費呀~
我係咩住向背郎入面咖~ 哈哈

5日行程又完結~ 好多地方都未去~ 不過無辦法啦~ 依家做打工仔假期好寶貴!
雖然今次機票真係好貴~ 但加加埋埋真係平過去日本既~
再加上我中既 '韓毒' 真係好深 去完都覺得抵呀!

3 則留言:

  1. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~22/1/11 13:01

    哇~ 妳宜家先po番4月韓國呀, 咁.....妳咪有排都po吾完, 哈哈~ 加油 !
    妳地只係見到2棵櫻花呀? 沒有啦??? 妳係4月頭去嗎?
    [版主回覆01/22/2011 14:46:00]係呀4月頭去今年凍左未開花 ...有兩棵已經好彩 今年旅行去得多左D...真係有排寫 不過唔緊要啦~ 其實我主要是都係比自己第時睇返回味一下

    回覆刪除
  2. 又失蹤了成個月了,d 遊踪唔知幾時寫完?
    [版主回覆01/22/2011 22:00:00]我都唔知呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我已經好努力咁寫咖啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 都好耐無追過你d blog啦. 見到d野食, 越睇越肚餓, 走左去叮個意粉食, 再慢慢睇你個 blog, 真係好正呀, 見到都好想去, 韓國既消費比起hk邊度高d呀, 原本我對韓國都無咩興趣, 但見你去好幾好玩wor, 同埋都好似幾平下(比起日本), 其實我都好想去旅行, 不過個仔而家太細啦(得8個月大), 所以而家邊度都唔去得, 等佢大d再考慮下去韓國先...
    [版主回覆05/06/2011 21:38:00]韓國好呀!!! 好多野食買~ HAHA!!!! 有仔萬事足~~~~邊到都唔駛去啦

    回覆刪除