第四天-首爾復活節二人行10年4月5日


今日比昨天早起身啦~ 第一站就先去SHOPPING~


先去首爾站 樂天超市
今次出左第2個出口唔同地方~
搵到要去既地方啦~
樓梯個D似係等打散工既人...
超市入面有野食~ 唔駛怕肚餓啦!
因為搵唔到 F小姐我就自己食過早餐先 兩樣加埋 3500WON
向入面都行左個幾兩個鐘呀~
我既戰利品一共買左 六萬幾 WON~
大家一袋二袋搭個的士返MOTEL啦~ 不過好塞車下~ 搭左8900WON
放好野就又出發啦~ 本來係去明洞...不過落早左一個站去左明賢站
是但啦~ 行去都好近既
一出就係南大門啦~ 不過 F小姐話可以唔行就唔駛行啦~
遲D既目的地
張 "登" 好型呀~
某百貨公司80歲~
百貨公司前係一個小花園
發現一個自助洗眼鏡機...不過真係無用羅
佢係郵政局...會唔會太大?
旅行團集合地方~ 我以前來過呀~ 哈哈
去食碗炸牆麵先~
少少前菜
講國語的 呀朱媽 好忙要睇電視
炸醬面上場~ F小姐未食過所以佢ORDER左一定要食
撈撈撈
 炸醬麵如果係辣既我會覺得更加好食! 4000WON一碗

食飽飽就去明洞行下啦!
我好想泡菜煎餅!!! 可惜我好飽呀!!!
旅行團必到的長雪糕
行左一陣就準備上山啦!
睇書見新開左條電梯上去搭南山纜車~ 不過先行一條斜路先~
比起上次上山今次條路好舒服啦!
偉大的斜路電梯
來回 7500 WON
上到山又要行樓梯呀
南山係賞櫻佳地...但太凍啦...花"林" 都未見呀
睇一睇首爾市境啦~
上次來都好似唔覺有~
睇電視經常出現的鎖鎖~ 真係好多呢~
開左個熊仔博物館~ 不過都無咩興趣呀~
新照相景點~ 個個都要影!!!
行下記念品地方
過多十日八日可能有櫻花既 >_<

當我地想合照既時侯用腳架啦...但我係無帶雲台羅!!! 上次向歐洲拆左出來!
咁我帶個腳架來做咩呢?? 仲要 "咩" 左咁耐!!! SHIT!!!
睇完日景就要等夜景啦~ 日落啦~ BEAUTIFUL!
見到有GOLDSTONE 未食過要試下啦~ 4800WON
上多層原來都仲有好多鎖呢...
SOME BEAR BEAR DISPLAY
      天不知不覺黑啦~
終於開燈啦~
首爾夜景

等左好耐佢都唔轉燈~ 到真係走佢又先轉燈...真玩野!
花樣男兒~~~~~~
跟住行程比較趕要去盤浦睇噴水橋...但向明洞 F小姐唔肯走...
出左地鐵站行錯路仲要搭巴士返轉頭~ 哈哈
最後只係睇到條橋...咩水都無呀>_<  唯有下次睇啦
時侯唔早啦~ 返到鐘閣好多都收啦~ 我地唯有再去食多次燒豬肉啦!
今次來個大合照~ 都係果D野啦!
又係佢地!
今次淨食有一層肥膏既豬肉~ 燒熟左唔肥咖~ 好爽的!
燒燒燒!
叫多個泡菜湯~ 顏色、味道都够晒~ 但對我來咸左D羅...夜晚要搵水飲!
今餐食左27000WON
今日既戰利品!

3 則留言:

  1. 我兩次都無上到去南山塔呀..超後悔呀~~~
    [版主回覆01/24/2011 00:47:00]我2月會去第3次~ 其實向明洞行去好近咋~ 下次去啦

    回覆刪除
  2. HI Q,
    你個BLOG好正呀! 睇到好想去旅行,
    我下個月去首爾, 請問盤浦睇噴水橋點去呀? 幾點有得睇? THANKS!
    JENNY
    [版主回覆06/07/2011 23:27:00]http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/SI/SI_CH_2_1_1_1.jsp?cid=841520 http://www.visitseoul.net/cb/article/article.do?_method=view&m=0004003002003&p=03&art_id=603&lang=cb&tab=map 中央線西冰庫站2號出口出來,步行10分鐘


       盤浦站 4號出口直行自己搵方向都可以 我係去 盤浦站

    回覆刪除