第二天-新加坡四人行10年6月16日

今日訓到上午已經被雨聲嘈醒,係超級大雨呀~ 所以大家都遲D起身啦~
我去沖亮叫左佢地落街食野,我懶得落因為怕熱~ 哈哈
不過D朋友仔怕我餓都買左米糕同炸香蕉比我食!

薏米水同菊花茶
由於仲落雨我地今日既活動就係行街啦~ 商場唔會有雨啦!
C親戚屋邨~ 同香港個D都好似不過面積當然大好多啦~
三間房仲有個大廳~ 洗手間有兩個~ 仲有雜物房!

地鐵影一影
我呢兩日好需要佢!!!
我地住個到係住宅區所以出市區都要搭成半個鐘車~
不過住唔駛錢就比多少少時間搭車啦!

出到烏節路是但去左一個商場先
MANGO 減價多人都顛呀...唔知真係以為唔駛錢!
原來D新加坡人會專登等大減價時請假SHOPPING...真係勁!
如果無記錯呢個商場應該係 ION
陪班SHOPPING人士行左一陣就即時去高島屋搵路落B2果層
我要既野係向入面!!!
企正向大門就係我3個朋友+1人地親戚啦!
我今次有寫低詳細地址搵到佢啦! 榴槤 pen cake!!!
超正 PEN CAKE 皮即煎!
最重要既野向雪櫃羅出來啦!
SG$ 1.5 一個交到你手係熱辣辣~ 咬落去仲脆脆地~ 充滿榴槤味!!!
一定要去食呀!
   一場去到我當然唔會咁易擺手啦~ 心思思又買多樣
榴槤瑞士卷...雪得佢太凍啦! 入口係榴槤雪芭咁!
之後仲要向FOODCOUNT 食多個叻沙!!! SG$4.5 好食呀~ 夠辣!!! GOOD!
呢檔得意呀~ 揀餸比人滾!
終於無落雨啦~ 不過個天真係幾黑下!
我果3個朋友...係超級行街精...可憐既我都要一齊行街
PRADA...GUCCI無一幸免

GUCCI
我地都向到消磨左不少時間
烏節路有幾隻呢D膠公仔~ LV 個 DISPLAY幾靚呀~
行完街我地就食飯啦! 住向新加坡個人係唔識搭巴士>_<
我地就搭地鐵去到 ANG MO KIO 轉的士啦!
OH~ 我今次帶埋朋友來探你呀~ 佢都仲係咁好生意~ 鬼死咁多人!
人人都要叫個野飲下先啦~
花生頭盤小不了
呢個佢話係蕃薯苗! 完全都唔似我食開個D既...佢係好幼嫩
呢個唔係唔好...用來點汁都OK...但佢無炸羅唔係熱既...

帶子玉子豆腐~ 朋友話要食都幾貴咖~

好野上場~ 奶油蟹~ 一樣咁好食!!!
麥片蝦~ 脆就好脆啦~ 不過D蝦都無用糖炒既~ 唔及向吉隆坡好食!
WOW~~~ 蟹米粉又來啦~ 個個都大叫好食、好鮮甜呀!!!
黑胡椒蟹一樣少不了啦~ YUMMY!!!
朋友想食多次要左個唔辣既~
D炸麥片食到尾我地用奶油蝦D汁來撈~ 嘩!超好味呀!!!
今餐5個人加埋食左 SG$204 唔貴啦!!!
食完都唔早啦~ 返屋企啦
今日向MANGO 既戰利品~ 難得呀!

4 則留言:

  1. 今餐好味啦,全部食海鮮,好味................﹗
    可惜只有得睇冇得食,係喎我住在公屋的,未見過星洲的公屋,有機會的話,你可否介紹一下呢?
    [版主回覆01/26/2011 01:18:00]因為係人地屋企無影呀!! 介紹就係一個字 "大" LAW

    回覆刪除
  2. 新加坡既組屋真係好過香港多多聲!

    回覆刪除
  3. HI Q,
    我3月底會去新加坡, 依間最抵食呀! 請問妳有無依間食店既地址呀? 係咪地鋪? 坐的士可到門口嗎? 妳大約坐咗幾分鐘的士?  唔好意思,咁多問題,THKS!
    [版主回覆02/28/2011 01:24:00]233 Ang Mo Kio Avenue 3 Singapore 560233 的士唔駛好耐~ 地舖來...舖前面係PARKING 應該係向側邊落 落車你見邊到最多人就係啦~ 你去GOOGLE MAP 睇地圖啦~

    回覆刪除

  4. HI Q,
    唔該晒妳,THKS!
    [版主回覆03/01/2011 00:20:00]食多D!!! 三蟹一定要叫呀~ 其他可以唔駛叫啦~ 哈哈

    回覆刪除