第三天-新加坡四人行10年6月17日


我的小早餐~ 朋友昨朝買咖~ 痴左杯來食~ 有好多生果~ 仲有椰果呀

屋企樓下就係輕鐵站~ 搭兩個站就係地鐵站
個站個名好型咖叫港腳站~
站上風景~ 等車中
架車真係好細咖咋~
半小時就會到達 HARBOUR FRONT
地鐵站好大個佢地呀
先去VIVO CITY 既 FOOD REPUBLIC 食過早餐+LUNCH先
自己食自己啦~ 行左個圈揀左佢~ 張相吸引我呀!
椰醬飯 SG$6~ 賣相得~ 味道都得~ 比較似向吉隆坡食過既味~ GOOD!
朋友揀左自選椰醬飯~賣相唔得~ 味道都唔得~
上次同呀媽去想試~ 不過最後都無食到~ 朋友2,3買左!

朋友2揀左最危險既海南雞飯...見到覺得有d鞋呀~ 個飯就ok既
朋友3:羊肉拉麵~ 食左一舊羊肉OK呀~ 好味呀
YEAH!!! 雖然我可以去, 可以唔去但佢真係SOLD OUT!!! YEAH!!! 無得去!
本來係想向香港買左飛先~ 不過剛好朋友C小姐整親腰骨
所以打算去到新加坡睇睇痛唔痛先去~ 點不知今日、明日、後日既飛全部售完!
由於朋友2,3都比較想去環球影城,為左令佢地死心去 pacific 飲杯咖啡
免費上埋網睇下有無飛買啦~ web site 都真係sold晒~ 好野死心啦~
死心之後既活動咪又係行街羅...咩都要睇Top shop...ETC...數不盡
行到累做咩好...又食...
SELF SERVICE 無人招呼你...自己照顧自己
 



今個下午茶係朋友2,3比錢我食左少少啦~
味道普遍啦~ 都係亞坤好食D!
食飽我地就入左聖濤沙去玩新既 MEGA ZIP
都幾多人咖~ 要等
每人都要寫低有幾重... SHIT!
SG29.9~~~ 要玩呀~ 好玩呀!
呢個我就無咩興趣啦~
玩完一定好累!!!
到我啦~~~
影張相留念先!!!
落來個下唔驚咖~ 早知帶埋我個相機影下相啦!!! 如果可以唔駛等咁耐就好啦~

下次再去新加坡都可以再玩既~
搵車搭返去走啦~ 哈哈
行到天黑佢地終於放過我啦~ 去匯合收工既親戚啦~
我地既目的地又去ORCHARD ROAD啦~
OHCHARD ROAD真係好長咖~
晚上都好熱鬧下,行左少少地方~
某商場有D LEGO擺向到~
好型既蛋糕~
接住來左朋友2,3 指定要來既ORCHARD CENTRAL
佢地二人既目的就係想爬呢個幾層樓既石牆~ 不過好可惜晚上已經FULL了
佢地就BOOK左明天朝早去爬啦!~
時候不早~ 又到晚飯既時侯!!!
 呢間餐廳係朋友睇書介紹再指定要去~ MARCHE 向新加坡有兩間分店
一間向 VIVO CITY 一間向 313@Somerset , 我地去個間係 313@Somerset
瑞士綠牛~
意大利粉係新鮮製造咖~ 不過我地無食到
一齊裝飾都是歐洲式!
D PEN PEN 好得意呀
入場先派一人一卡買食物~
MARCHE 係向地窖全層~ 主題好似超市咁中意食咩就自己揀!
每個COUNTER都放滿新鮮蔬菜!
坐邊度? 自己話事~ 有位就得啦!
一齊環境都是歐洲小木屋擺設~ 真係有去左歐洲既感覺~
真係幾似去左超市
有咩好食? 自己行個圈睇下啦!
Rösti 煎薯餅~ 有D酸忌廉
因為分開去買呢個算做DOUBLE 左~ 底都係Rösti 不過上面多左D餸
呢個勁呀! 好岩香港人~ 分大中細碟 任你夾呀~ 我夾咖!!!
白色個D係白露荀我夾左好多呀~ 覺得抵晒!
新鮮焗制 PIZZA~ 簿身脆口好味道!
煙三文魚沙律~ 朋友話D三文魚好好味~ 我就只係食菜~ 好FRESH!!
檸檬雜飲


有個不起眼COUNTER係有即開生蠔~ 係塔斯曼尼亞! 堅好食! 都唔係太貴~

好杰身既磨菇湯~ 有朋友話太杰唔中意~ 我就好OK呀~ 好有菇味~

即煎肉眼~ 睇就知好食啦~ 佢為返港幣係90幾到算好平咖啦~ 真係好食!

同行朋友最後都忍唔住要食多次蠔~ 我地食左打幾蠔啦!
最後當然要食埋個窩夫先可以收手啦~但真係飽死左了!
離開時侯好似超市咁比錢就可以~ 有幾多個人頭就要收返幾多張卡!
今餐我提供唔到準確數字...我寫溜左! 我地一行五人大概食左八百幾港幣啦!
食飽飽時候都唔早啦~ 12幾返到屋企樓下個SMALL 超市行下~ 買定D早餐~
今日戰利品~ 買左都唔知會唔會著~ 哈
主人家兩隻狗狗~ 兩隻都有返咁上下年紀啦
點幾兩點先訓~ 幾似向香港生活~

沒有留言:

張貼留言