第四天-新加坡四人行10年6月18日

今個旅程真係幾 RELAX呀~ 日日訓甦都係早+午一齊食~ 哈哈


今日出左四馬路食 FISH & CO.

兩個人一個湯夠啦~ 好足料!!!
朋友指定要食~ 一樣咁好味~
呢個係炸劍魚~ 炸到勁似肯德基~ 不過好多肉咖~ 又唔貴! 好味!!!
平日才有的 LUNCH SPECIAL SG9.99
上面個D係炸魚來咖~ 仲滑過之前個炸魚!!! GOOD!!!
食咁多野都係每人 SG21.2
之後去左小印度附近~
行過個 FOODCOUNT
小印度~
DISCO 佛像~ 勁閃!
行左半小時都無...朋友2,3,C都頂唔住熱到叫走啦~ 哈哈
搭的士去邊???...無第2個地方羅...又係ORCHARD ROAD...
朋友2,3 向 ION 入面呢間野買左兩個 MARACON 當然唔平啦~
朋友2,3今朝去爬石BOOK左都多人到爬唔到~ 變左下午爬...
我就又要陪朋友C小姐行街啦...
遠遠就見到新加坡金沙~ 開左啦!
仲有見到摩天輪
又見到新加坡榴槤啦~哈哈
榴槤下面原來可以行去新起既地下街...
我地太累啦~ 就向到 TEA 一 TEA~
不錯既朱古力蛋糕~ DARK DARK地唔係太甜~
C小姐既蛋糕 一人好似都要 SG6..忘記了幾錢!
TEA 完係可以向地下街 JOIN 返朋友2,3 同親戚~ SO GOOD!!!
行返出地面日落啦~
日落前的榴槤~
 
 日落前的兩個榴槤
朋友們去榴槤探下個洗手間~
金沙附近仲不停咁趕緊工
等人其間就影下相啦
WOW~ 天都黑晒了~

發光的魚尾獅~ 朋友們懶得行落去
六星~ 無錢住!
好得意呀~
下一站我地就行左去老巴剎啦~ 超多人...
其實我唔想來食咖...不過想食個露天FOODCOUNT裝修無開
超少呀錢同以前食差不多但比第2度少好多...
縮左水既魚蛋!!!
兩個炒菜都十分細呀
魔鬼魚~ 都係比較細份
唔好以為係蘿蔔~ 佢係飯來咖...壓成咁既樣...唔好食的

最出名的串燒都無上次咁好食
個汁係最好食的!!!
等左勁耐...但完全可以係唔熱...
呢個似樣D 朋友話又熱都好食!
今餐又一次價錢不詳~ 係親戚比錢~ 不過我下次唔會再來了!
岩岩個餐我真係十分唔滿意!!! 所以我地要去紅燈區食榴槤!!!
唔記得雜誌介紹邊檔就食最多人咖啦~~~ 好多榴槤呀!!!

今次終於食到啦!!!
我下次可能會食佢地羅!!! 平到呢...
貓山皇...朋友2...話要試下食最貴個隻...佢真係貴...好似要SG20
佢係幾滑不過甜得來係比較苦~

D24 

 下次我只會食 D24 因為真係平呀~ 無記錯係SG10咋!!!
好大個好多粒~ 唔會苦 真係好食~~
四個人食~ 三個人比錢 一人SG$10 滿足晒!
食飽榴槤~ 親戚就車我地去左屋企附近幾大既超市~
有車唔好浪費~ 大手採購呀!
WOW~ 今日戰利品呀~ 全部都係食食食!!!

2 則留言:

  1. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~19/2/11 13:54


    金沙夜景真係幾靚呀,
    最衰我上次09年10月那時去都正在起緊, 還沒起好~
    如果吾係就可以影相囉~@@
    [版主回覆02/19/2011 18:03:00]DAY5 會多D

    回覆刪除
  2. long yee4/4/11 17:46

    想問下你去呢間超市係邊度呀?
    [版主回覆04/05/2011 22:01:00]http://www.gianthypermarket.com.sg/stores_location_map.asp 我係呢間 Giant Tampines
    21 Tampines North Drive 2
    SE 528765

    回覆刪除