DAY 1-PART A 澳洲三人行10年11月12日

終於又到新一個旅程~
今次澳洲之旅好豪~ 向公司買左CX PACKAGE 包3晚HOTEL~ 每人連TAX$8XXX

收工回家洗完白白仲先執野去機場~ 第一次長旅有3個人呢~
今次長程係坐新機~ SO GOOD!
我的晚餐~ 都係西餐好食! 食飽飽睇埋波斯王子就訓啦!

訓甦就食早餐啦~ 只要係西餐我就覺得不錯啦!

因為要就放工時間所以只可揀呢班停一停阿德萊德既航班~ 不過都好快起飛

同一班機飛的~

仲有點心食咖~
好耐無影過藍天白雲!
下午兩點前出左閘啦~
出市區最方便係佢啦 SKY BUS!

收工前拿拿聲買的~ AUD26來回 上車嘟一嘟就OK啦好方便!
遠遠已經見到墨爾本啦
我要求唔係太高~ 酒店乾淨~ 新~ 就覺得十分OK啦~

上次來澳洲住過HOSTEL...AR 我真係唔太中意
平日呢到係超多人~ 勁多人日向到食飯! 今日可能收工了!
OH~ 藍天不在我上面...可惜!
福林德斯火車站 Flinders Street Station 就向酒店對面!!!
向墨爾本踩單車一定要帶頭盔所以都無打算踩!
但有心踩佢既單車好方便~ 買張儲值卡物體就可以解 LOCK~
上網SEARCH 既時侯就知道酒店附近有不少地標~ 但估唔到真係咁近!
型呀~ 等緊GIRL FRD? 哈哈


周圍都不少類似歐洲建築物!
第一日要做既就係周圍行下啦!
行到去 Federation Square 聯邦廣場
呢D綠豆豆我都唔知佢有咩用...
我相信揀唔同既眼仔再同佢影相係唯一既用途!
Federation Square 聯邦廣場
呢間好似係劇院OR睇戲的!
多角度~ Federation Square 聯邦廣場
好多線既 福林德斯火車站 Flinders Street Station
免費的觀光電車~ 係人都可以搭!

一條街就好幾個名勝~ 無揀錯酒店呀~

肚子餓啦~ 要食野了! 搵到我既目標啦!!! NANDO'S~
上網見人介紹過佢既雞係十分好食~ 仲有不同辣味比你揀!
K小姐咁 LIKE辣我地一定要食!!!
佢加一支可樂係成為 AUD12.2 個辣醬真係幾辣咖~ 不過雞真係好滑!
WOW~ 好多雞雞牌~

食飽飽當然要繼續周圍走走啦~ 消化下!

沒有留言:

張貼留言