DAY1-PART B 澳洲三人行10年11月12日


剛剛個雞脾應該係下午茶~ 雖然唔係食得好飽~ 但都要行下

向餐廳附近有條酒吧街物體~ 發現唔小噴畫...K、F小姐向到唔知影左幾多相...

我覺得幾靚咖

拓波波佢地都玩唔少...

抽象派??

佢有幾隻色咖~

I LOVE THIS!!!

這個都不錯!

影完又去第2度啦!

世界通行的 LV

鬧市中的教堂一樣都咁古老!
另一教堂
墨爾本同其他澳洲大城市一樣都真係幾多高樓大廈!
行下行下去到我地既目的地啦!
好出名的 KOKO BLACK~
打算飲返杯好出名的朱古力
YEAH!!! 收左工啦!!! 駛唔駛咁早收呀!!! 我地都只不過6點去到!!!
飲唔成就去對面既商場下行啦!
就到聖誕~ 就到聖誕~
行下又經過唐人街
行行下終於落大雨啦~ 佢都黑左好耐! 去7-11避下雨飲杯澳洲思樂冰AUD2.2
雨後陽光就係呢D~ 晚上7點了!
行到另一地標 LIBRARY

雨又開始大~ 向 LIBRARY 到避下雨
   雨神唔肯放過我地~ 淋雨下繼續行啦

LIBRARY 對面就係 MELBOURNE CENTRAL 商場入面有楝 "子彈工廠"

世界最大的掛鐘~ 超大個報時精工

呢個商場這最大特色係是世界最大圓錐玻璃屋頂建築物
咁樣起主要是為左保存一座百年子彈工廠(The Coop. s ShotTower)

今日係星期五~ 商場入面超多人~ 竟然有好多SHOP都未收

子彈工廠入面唔再有武器~ 變成賣記念品了!
明天要早起~ 時間都8點幾係時侯食返個晚餐

LATTE & 朱古力
味道就係好味啦~ 向西方食西餐都好難唔好食~ 今餐食左AUD48.7
離開商場終於無落雨啦~ 行返去對面影一影呢個咁特別既 LIBRARY 地標

晚上 LIBRARY 又另一個景象~

行返去酒店發現有好幾架馬車
K小姐想坐但又怕貴WOW~ 我就無咩興趣啦...佢地真係有少少臭啦
珍珠奶茶已經全球通行?
晚上的 Flinders Street Station 靚啦!
我地酒店對面就係火車另一入口

買PACKAGE 可以考慮下呢間啦~ OK咖
好乖~ 10點返酒店洗白白~ 明天要早起啦!

2 則留言:

  1. 嘩, 玻璃屋頂好有氣勢, 好想追睇下一集~

    回覆刪除
  2. 飛毛華腿12/4/11 18:59

    商場內的圓錐玻璃屋頂,建築很美....

    回覆刪除