DAY 3-PART A 澳洲三人行10年11月14日


雖然都係果D野~ 不過都食返個豐富早餐先!

今日又係參加左個TOUR 呢個貴羅 每人AUD150不過就係得我地3個
約好左向酒店等但點知等極都未見人...原來個人坐左向我隔離...哈哈!!!
今日個導遊同聲同氣係香港女士來的~ 移民來左墨爾本好多年了!
因為時間關係第一站就趕左去搭 Puffing Billy 蒸氣火車 K小姐同F小姐都想搭WOW~
因為自己去真係比較花時間...所以我地都係花D錢跟TOUR啦!
今日天氣都有D涼呀~
起點就係佢啦
就快一百歲啦WOW~
雖然唔係第一次見蒸氣火車都影返張啦!
自己搵卡坐啦~
導遊同我地買咖~佢就自己渣車去終點等我地
呢架蒸氣火車特點就係歡迎你伸對腳出來
火車開啦~
開車無耐就過木橋啦!!! 真係好多人都伸腳出去 FING下FING下!
真係木來咖同真係都高高地咖!
同車靚仔~ 坐呢架火車既正確坐法~
中途停站我地就可以影下相啦!

好多大 TOUR 向呢到落車!
我地呢D小型 TOUR 就繼續行程~睇下風景啦~
又一個中途站~
經過1小時有多~ 蒸氣車之旅就要落車啦~
車站側邊有個小湖
 仲有條小橋~
下一個行程我地就係去 亞拉河谷 某酒莊試酒同 LUNCH啦~
停車場D樹幾得意~
其實我志不在試酒~係想向酒莊食個 LUNCH 咋~哈哈
出聲OR手指指英文佢就會比酒你試咖啦~
我唔好油就當然無買啦~K小姐就買左1支啦
心形樹~SO CUTE!
開飯啦~ 導遊小姐當然唔係同我地一齊食啦~ 不過佢都自備左午餐啦~
讀書都未有咁勤力呀~幾專心睇有咩食呀!
餐前麵包...比較濕既麵包同我陣粉味!!!我唔中意!
落地玻璃~ 酒莊餐廳不能少!
我既主菜呀!!!
K小姐~
F小姐~
今餐味道OK呀~ 不過無LUNCHSET就比較單調D啦~因為我地都唔飲酒!
3人TOTAL AUD109 西方價啦!
下面都唔係葡萄園來既!!!
佢識動咖!
總算見到酒莊應有既木桶
食飽飽~ 又行完走啦!
澳洲牛牛~羊羊周圍都係!
開車途中終於見到葡萄園啦~ 其實剛剛出面都有不過係唔比入的...

2 則留言:

  1. 我地復活節去左悉尼, 臨行前都望過你個blog.
    [版主回覆05/07/2011 21:42:00]我去左帶團搵錢!!! 哈哈!!! 淨係去悉尼? 立下眼D相幾靚WOW~

    回覆刪除
  2. D 火車好似迪士尼的過山車。

    回覆刪除