DAY 3-PART B 澳洲三人行10年11月14日

今日行程最後一個點就係行動物園 門票當然 TOUR 包埋啦!
佢擺POSE 向到睇門口~
呢隻樹熊真係唔靚呀!
勁似洗杯刷!!! 有綠色咖
針鼴又叫食蟻獸 成日向地下搵野食...
F小姐可以近D距離睇樹熊啦~ 不過佢地訓都訓得衰過人~ 係要用個背對住人~
都唔知我睇佢定佢睇我~ 哈哈
佢地真係嘆到無朋友!!! 過份!!!
D花仔幾得意~

環境優美~

我都唔知咩來~ 一支支既...
鴨咀獸係入個好黑既館仔到睇~ 不過佢游來游去你要自己搵!
好特別呢~
唐鵝
DEVIL'S 訓左無得睇
唯有睇相啦...上網見D人話佢好惡咖~ 睇相真係睇唔出
D水係青苔水??
I DUN LIKE 佢呀...
完全表達出佢地咁嘆既黑人憎神韻!!!
佢兩個玩紙皮玩得好開心!!! 我係用高8度發聲佢地先肯望住鏡頭
唔知點解要整個露天 TOILET區...藝術???
洗杯刷掛晒向上面
行左1個至個半鐘我地就回程啦~
本來叫車去ST KILDA  可惜個天落雨都無去啦
永遠都無食過CUP CAKE 怕甜呀!
搵埋明晚要住1晚既酒店 Hotel Formule 1
行去搵個大錢包呀~ HAHA~
呢條都係SHOPPING 街~ 
 
  百貨公司 DISPLAY 好重本~ 全部識動同有聲!
六點幾大部份都收啦~ 所以我地都係向 WINDOW 睇睇就OK啦!
K小姐、F小姐扮完 呢幾個外國人又玩餐矇. . . . . .
之後就行去皇冠啦~ 因為導遊小姐話佢時不時有特價扒同有個好平既 BUFFET
去澳門皇冠就過大海~ 向呢到過條河可以到啦!
皇冠CRWON其中一PART~
 天陰陰所以都無咩地方想去
我地基本上活動地方就係後面
 
又係藝術品??
又係藝術品2??
入主樓只係搵到個好貴既 BUFFET 5百幾港幣...我想食咖...不過另外2個唔想...
咁就周圍行下睇下有無其他野食啦
行下行下發現到呢個牌啦~ AUD26既BUFFET咁就係佢啦!
間餐廳好多位的係向門口比左錢先入~ AUD26已經係全包價!
AUD26 你當然唔可以太高要求啦~ 加AUD15有個海鮮拼盤唔係任食咖!
野食比較普通..但就一定食得飽你!
有好多脆脆麵包粒比我加!!! YEAH!
亞洲風味?
我最中意都係呢個煎既窩夫加雪糕~ 一凍一熱~ GOOD!
再來再來!!!
最後飲多碗湯先走~ 每人食左AUD31...普通啦!
由於今日落雨出面1個鐘1次既噴火SHOW 就 CANCEL啦~
我地見大雨就去左賭場行下~ 不過我最後都無賭~ 見最平都好似AUD15舖~
行返酒店時行左第2條橋~ 側邊就整左呢D公仔
好彩我地走時無落雨啦!
過返天橋串過火車站就係酒店啦~ SO方便

3 則留言:

  1. Lo Ka Wa9/5/11 12:14


    我諗應該係佢地見到我地扮得咁開心...所以又玩囉﹗
    [版主回覆05/09/2011 14:03:00]我咪話你地影完佢地又影LAW

    回覆刪除
  2. 有冇打開個銀包?
     
    可能有好多錢係裏邊。
    [版主回覆05/09/2011 23:00:00]朋友開過開唔到~ 哈哈

    回覆刪除
  3. 你的BLOG 寫得好吸引呀, 我來緊5月尾會過去玩, 又想跟LOCAL TOUR, 請問你可否比你跟過呢兩間TOUR 公司的資料我? THANKS
    [版主回覆03/25/2012 19:49:40]http://www.melbournetinytours.com/
    http://melbournecandy.com/

    玩得開心d!

    回覆刪除