DAY 4-PART B 澳洲三人行10年11月15日



飲完好好味既 KOKO BLACK 又再出發!

呢架係 BENZ來咖...真係唔知想點
食飽飽又走走~ 又係行D未行過既地方~
又行到去圖鴉街~ F同K小姐又影餐曚!

我影下D未影過算啦~ 另外2位變左香港小姐上身


去聯邦廣場 I-CENTER 搵下有無地圖就出發去下個目的地!

由於趕時間係咁E影張火車站啦~ Flinders Street Station 入面!


一人買張  1DAY PASS AUD6.8 X 3 唔駛煩!

半小時都不用就到啦!

BRIGHTON BEACH~

荷蘭豆??? 乾晒啦...但佢大個平時果D好多!

無人月台

出站行一陣就係海邊啦! 搵岩方向就一定見到沙灘! 呢到咩事要塞車呀!


勁大的可口可樂

懶得行過去啦
路邊小花不要採呀

路邊有好多小花都唔好採啦!

行左一陣進入豪宅區啦!!! 我真係當自己去左睇樓羅!!!


沿岸都係獨立屋...間間都好靚咖!

又來路邊野花

馬賽克門牌 ~
沿路都KEEP住好多種類既花呀!

行左成廿幾分鐘終於到啦!
個天可唔可以唔好咁黑呀!!!
落緊雨咖...不過都要影下我與彩色小屋!

除左呢3個每間我都影左一張~
大家可以去另一編到睇睇 【墨爾本:BRIGHTON BEACH 彩色小屋】
我就放大我覺得最靚果幾間啦
呢間係洗手間來咖~
當我影到一大半就無落雨啦~ F 同 K小姐睇得劇集多要學人畫心心!
我就當然企向到影佢地就算啦!
前前前前前面就係墨爾本啦!
有香港人來影相~ 個攝影師仲幫我地影左張...可能我地阻住佢想我地快D走!!!
向個沙灘留左1小時有多就走啦~
豪宅又出現啦!
唔想走回頭路就行左去第2個車站~ 仲同隻好乖既短毛貓玩左陣!
信箱口都靚過人!
又係行左半小時到去到火車站啦~
外國D火車都係咁上下樣啦
又係大概半小時返到市中心啦
8點過D太陽落左山啦~ 搬左我個行李未來5日用~ 留左2個向今朝酒店
今晚酒店就係向後面街 Hotel Formule 1
簡單酒店~ 向香港自己上網BOOK比埋錢~ 1晚3個人訓只係4、5百幾港幣!!!
簡單、新淨、有冷氣唔駛同人SHARE 浴室~ 好過住HOSTEL呀!!!
時侯唔早啦~ 要食晚飯啦~ 去左食希臘野!
上次3個人向長灘島食過一次都仲記得好味呀!!
有咩好食真係唔知...太難既英文又真係唔知!!!
登登登登!!! 我地發現有位侍應竟然係香港人~ 係你啦!!! 推介比我地啦!!!
好好味既 Appetiser 5種味都好好食呀~ 酸酸地好開胃呀~
好多塊呀~ 用來食Appetiser一流!!!
呢到無火燒芝士~ 不過呢到有炸芝士好脆咖~ 又夠熱!
呢個係侍應小姐强烈推介...類似千層肉醬麵..我地就唔係太欣賞比較普通!!
因為怕唔飽叫左份好大既牛肉.AUD27...我地叫7成佢就OVER COOK晒...10成...
好鞋呀!!! 我地都廢事換啦...係食完同呀侍應反應下...佢話左比老細知
個老細仲話我地叫錯唔...唔應該叫MEDIUM...應該叫唔知咩MEDIUM
先係半熟...紅色肉...我真係頂佢呀!!! 我向英國都係叫MEDIUM咖啦...
又唔見人地10成熟...真係XXXXXXX佢

除左牛扒好鞋基本上都OKAY呀~ 當然我覺得長灘島個希臘餐廳好食D!
但邊間正中D我就唔知啦,因為我都覺得係西餐!!! 哈哈

食飽飽又散步返酒店啦! 明天要早起搭飛機去 塔斯曼尼亞啦!!!

3 則留言:

  1. 果個"攝影師"...
    長灘島果度好多d呀 ~地方環境都舒服d﹗
    間野幾款野食得lee個岩口味咋﹗
    [版主回覆05/13/2011 16:24:00]我既口味比較大眾化~ 哈

    回覆刪除
  2. 我就中意路邊小花啦,好靚。

    回覆刪除
  3. 啲海邊小木屋好靚喎!不過我更加想住嗰間豪宅!

    回覆刪除