DAY 5 澳洲三人行10年11月16日

今日搭08.15AM飛機~ 天未光就要起身洗白白...

搭電車去火車站幾唔想買飛呀AUD2.8搭一陣!!!

早D去機場安全D 6點幾就去搭SKYBUS啦~

機場一定好多人~ 自助CHECK IN再寄行李都好長龍~
上次向澳洲搭內陸機都1人有20KG~ 但今次要每人計錢~
我呢D咁識計數去既時侯就當然只比一個行李錢啦~ AUD10個咖!

墨爾本又係晴朗的一天!

佢只係一張 FAX 紙機票 真簡單!

都係佢最平~ 信心既保證!

一小時多D就去到 塔斯曼尼亞 LAUNCESTON啦!
我同 F 小姐 先去羅車~ 上網已經BOOK好晒~
租1日車同搭機場車出市區差不多錢所以我地就試下自駕啦!
司機當然唔係我啦我仲未考牌...F小姐就係今日司機啦~ 佢出發前都補左下鐘!

簽埋租書...比埋匙就自己去停車場搵車~ 第一次自駕遊出場啦!

第一站就去左個離機場好近下既小鎮 EVANDALE

真係搵個人睇下都無... 車就係停向路邊...
 
 影下相就走得 LU~
個鎮真係好細好寧靜~ 唯一出名D就好似係得後面個水塔~

不知名大花!

下一站就係自駕遊幾乎都要去既 Tasmanian Gourmet Sauce Company
十分鐘車程就去到!

地就一大片,屋就得一間!

一路行聞到好香既肉醬味~ 真係超香~ 可惜佢係無餐廳...
入左屋簡單精緻...比想像仲細
入面貨既種類就係得咁多...過左一陣老闆來招呼同比野我地試下味!
呢樹出名既就係自制果JAM~ 仲試左小小其他醬

命脈就係向廚房到~ 老闆好忙又要煮醬又要招呼客人~
話咁快買完要買既野走得!

佢好得意...長到生得好底...低過個花盤

渣車經過得意就停下! 呢間係屋來咋...不過真係好得意!

因為見D人話塔斯曼尼亞無咩車所以先試下自駕...

周圍天氣都唔同~ 落機時落雨天黑黑~ 依家放晴啦! SO GOOD!

好得意既屋仔

因為怕行錯路所以停左向到去睇睇街名

唔會忘記的地方~ 點解? 因為小小技術問題車頭 HIGH花左啦...

等朋友冷靜下又再出發啦

周圍都係草草草~ 想空氣唔好都幾難!

12點過D啦

白點唔係花來咖,係一隻隻既羊! 真係怪唔之得澳洲D羊架咁平...D羊真係多到呢...

馬路旁有幾高綠色圍牆~ 夠晒大自然啦!

車行左差不多2小時就去到 HONEY FARM!

呢到有HONEY ICE CREAM 咖~ 我當然要入去試下啦!

比你同佢影下相啦!

自費SHOPPING點

入面有超多味道既蜜糖比你試~ 真似勁多~
不過下下用雪糕木條試好似好唔環保咁!

AUD4.5 揀左HONEY 同野莓味~我已經忘記左味道啦 總知就係好食啦!
食飽飽、試飽飽揀左樽蜜糖我地就開車去 LAUNCESTON 市

向高速公路留意路牌就去到 LAUNCESTON
順利去到酒店 CHECK IN 放低行李  就出發去還車

The Batman Fawkner Inn 1晚 AUD120 房間簡單普通...可以光D會好D...
市區D路真係好有難度...好多都係單向...嚴重向市中心打圈
重點係還車地址同自己PRINT出來唔岩呀...搵唔到還車公司...
幾經辛苦有間SHOP既伯伯同我地問到地址...但問完地址又繼續向市中心
轉轉轉...最後去到車公司已經收左啦 >_< OH NO!!!

車公司收左大家向市中心轉到怕怕了~ 返酒店泊好架車都係自己行啦!
 住對面就係間紅色大教堂~

酒店我張好簡單紙仔地圖去超市...但我地行錯就行左去第2間好遠既超市...哈哈
 
 6點幾就無咩人了


呢條應該係最旺既商品街但都無咩人

踩佢 OR 坐上去佢識發聲咖

我地真係行得幾遠咖...

先前揸車有經過~ 一路行一路問路終於去到超市啦~~~
因為廚房有時間限制我就好快手揀好野食啦~ 另外兩位小姐
唔知要食咩同格價我走時見佢地架車仲係空咖...

晚上7點幾條街係無晒人羅...點呀...

呢到都有DD彩色屋仔

周圍建築都比較古老~ GOOD!

有收左既百貨公司

返到 HOTEL附近有返小貓幾隻!

終於行到返去啦!!!

呢到就係我向超市買AUD11.65 有D係可以第褻再食...

 超快的晚餐~ 十分鐘就整好啦~ SO EASY! 好耐無食過罐頭意粉啦!

食飽飽~ 洗埋碗 天都未黑呀...
因為聽朝要還車...行程有變...同埋今朝HIGH花意外 F小姐都唔想過兩日揸車
咁我就落樓下比錢去上網 CANCEL BOOK左既車同另一間一晚酒店...
上網都用左 AUD7 真係唔平呢...

好味道紅莓果JAM AUD14、HONEY 就AUD5.2 好香 ROSE味的

4 則留言:

  1. 點解條街冇乜人,係咪去左老人城市?
    [版主回覆05/16/2011 22:57:00]我覺得佢地返晒屋企!!!

    回覆刪除
  2. 好!介紹得好。俾心機寫埋佢。

    回覆刪除
  3. 好!介紹得好。俾心機寫埋佢。
    [版主回覆05/16/2011 22:58:00]我好努力緊了!

    回覆刪除
  4. 呢個城巿真係好靜, d人去晒返工?!
    [版主回覆05/16/2011 22:56:00]佢地應該返晒屋企羅...

    回覆刪除