DAY 6-PART B 澳洲三人行10年11月17日

行完個咁大既公園我地無行返回頭路~ 沿馬路走...個條路真係有夠長同暗斜!

沿路都係屋~ 每間屋種既花都唔同我都影左唔少~




呢個係生滿毛毛既植物好得意的!

一路行上去都係斜咖~

有相為證真係行左好多路~ 仲要除左我地3個一個人都無!

行左廿幾分鐘終於行到斜路最高點!!!

上到最頂辛苦完都有d慰勞~ 就係睇晒 Launceston 市景

辛苦完啦~~~ 落斜係最開心!!!

      呢條路有D似我向神戶行過既路
見到白教堂頂同鐘樓就係我地住個附近啦! 實物係好遠...我個相機ZOOM近左咋!
好彩我地無行呢邊上...
 
落左樓梯直行就係市啦~ 仲有間學校~
妹妹~ 放學唔駛咁開心呀~
又有教堂啦~ 黑得來幾型!
之後時間尚早見商店仲未收就周圍行下

鎮上其實真係無咩野好行...入百貨公司轉個圈就走得...
行完街無野做就又去超級市場行下啦! 今次去 HOTEL介紹個間啦!
同平時行開反方向...所以昨天行極都唔多對路啦~ 哈哈!
超市係要行過呢個公園

唔知佢有幾多年歷史呢?

開放時間就係睇馬騮啦...
唔知點解要整個玻璃馬騮場...佢地都唔錯呀有放工時間咖!
我回程時佢地收晒工啦~ 唔知住向邊的...
呢個公園真係環境優美...
西式涼亭都有個呀...後面棵樹先勁...真係高到呢...
近鏡~
佢唔係用來乘涼係用來飲水...

仲有薰衣草...
 
最後仲見到有蘭花溫室
 

佢地都有開放時間...
個公園真係好大咖...仲有好多好大既樹...

綠油油~ 綠油油!

又行到D唔知有無人住既屋...

夢想小屋?
  行到啦~ 比起昨天間係近D咖...如果我唔係向公園睇咁多野仲快~ 哈
喔!!!我今朝買左牛扒啦!

仲有雪糕買
塔斯曼尼亞的蘋果~ 好靚呀!

蕃薯都要影...唔知好唔好食呢...
點解D羅馬蕃茄咁貴咖
佢地真係好平呀...港幣40蚊咋...
外國人真係好中意食呢D!
呢個批好方便加D料上去就得啦!
D牛油真係太多牌子......
買左2個布丁~ 其他野就用來滾湯~ 洗洗切切比昨天多功夫~
個2位小姐仲要努力食晒佢地昨晚煮既意粉~ 我就自己滾湯同食牛扒啦~
個湯係唔係好足料呢? 紅蘿蔔超甜加埋薯仔實飽~ 加埋牛扒今餐 SO NICE!!!

2 則留言:

  1. 呢個係生滿毛毛既植物好得意的! 個名都好得意, 叫做 Lamb ear.
    [版主回覆05/31/2011 23:24:00]我同D植物唔係咁熟...好多影左都唔知係咩~ 羊耳仔都唔係咁細啦~ 真得意

    回覆刪除
  2. 個公園咁大会唔会好悶呀?斜路咁長係唔係好甘嫁?有冇代步工具嫁,單車都好鴉?

    回覆刪除