DAY 6-PART A 澳洲三人行10年11月17日


一早就出發去還車...首先要去加滿油先加左AUD23
今日去BUDGET RENT CAR 有人啦...CHECK 車時當然CHECK到花左啦
要做既野就係填下意外報告 同 碌卡比錢!!! 因為租車時無買保險
所以要比左架車全款港幣兩萬幾,佢話大概一、兩星期就知道幾錢!!


還車後我就周圍行下,今日天氣好好呢!

行左去個好多屋但又好似無咩人住既地方,間間屋出面都種左唔少花花!

真係唔知有無人住!!!

行行下又去左超市~ 睇下早上D肉會唔會靚D...
 唔知點解D芒果咁貴...唔係好大隻要AUD4...可能要搭飛機來?

昨天見過人煮,不過我就無咩興趣~ 來到澳洲當然要食扒啦!

好多腸仔呀,想買不過太多啦!!

真係好平咖!!! 香港一舊澳洲牛都百幾啦

呢D我可以唔買啦~

任揀任揀~

第一輪買餸完畢!
 之後就行條未行過既路返酒店到~ 仲經過個公園周圍都係綠色...

呢個鎮D人一定好健康...朝早幾活躍...夜晚就唔見晒人
返去住宿到同佢講加多一晚都無問題比多一晚AUD120...同放低我D餸
F、K小姐佢地自己向酒店到可能訓 OR 食啦...我就出去 BOOK TOUR

天氣加紅教堂仲要加埋花花~ 靚呀!

我都唔知咩花啦~

問下人...又要搵...行左10分鐘到去到 INFOMATION CENTER...
之前有見過但唔知呢到係可以BOOK TOUR...以為只係問交通...
向到BOOK左明天去搖藍山既 TOUR AUD120

再去後面 REDLINE 買埋後日巴士車票落 HOBART AUD38.8

12點啦~ 有鐘樓真係方便!

呢D標誌幾得意呀

另一間細D既教堂
返到酒店叫埋另外2個我地就去觀光啦!

鐘樓就係 LAUNCESTON 既郵局

呢到D建築真係 KEEP 住古舊特色~ 但人地有維修幾新淨...

又係教堂!!!

好彩佢貴我無住咋...都幾遠咖!!!

就快到目的地啦!

行到去條橋就到啦!

呢個係行入公園入口...見到樓梯大家都唔係咁想行呀~


















除左我地都無其他人

我上網都唔見人地話要行得辛苦既...

真係覺得唔對路都係落返去

觀光船

以為要收錢點知係無人的

我地剛剛就向對面

對面係行山徑...我地咁懶當然唔行啦
一路圍住河同山邊行~ 都行左成半小時

風景OKAY咖~ 真係夠晒靜

繼續行到去有餐廳既地方~ 我都真係幾餓...

我覺得佢唔開屏仲靚~

另外2位小姐食左野我就無去餐廳食啦...
側邊有個COUNTER有野食賣我就買左杯 LATTE 同 肉批


食野附近環境綠油油的

食飽飽就去搵我想坐既吊椅呀~~~

封住既井

2位小姐話唔坐咁我自己坐啦! 我行到咁遠都係為左佢地!

我個袋都要坐一個位~

坐到上去風景唔錯呀~ 都幾高咖~

唔坐果2個白痴向橋同我揮手~ 中間個點...見到嗎...

吊椅係1高1低~ 我向上面影向下面~ D婆婆同我揮手呀!

個草地上唔知點解有個冰池...未游得啦仲咁涼!

有個頂遮下太陽~

另一間餐廳

到啦~ 都搭左10分鐘咖

如果唔搭吊椅基本上個公園係免費...再熱D既時侯我就唔知要唔要錢呀!

公園仲有BBQ設備! SO GOOD!
 

1 則留言:

  1. 風景區真係幾靚,市區好有古典味。

    回覆刪除