DAY 7-PART B 澳洲三人行10年11月18日


我地就係 JOIN 左呢間啦~ 今日向LAUNCESTON出發淨係得佢有TOUR 上搖籃山!


影唔到WOBMAT~ 今次影到隻野生代鼠啦~ 佢 '目及' 實我地呢~哈

上到山上見識到搖籃山天氣有幾多變!!! 剛剛就試過落冰雹~ 勁呀!

出發前記住帶齊要食既野同水呀~ 起碼行成3個鐘! DOVE LAKE CIRCUIT!

特有水質~ D水係啡色咖!

上到來藍天白雲不見了~ 仲好凍呀!!!
山上天氣非常多變~ 所以D植物都唔係綠油油~
對於我地呢3個好唔健康既香港人今日真係夠晒健康...行一個圈平時係無可能!!!
有雪咖~ FEEL 到凍嗎?
最新防寒裝束~ SO NICE! 哈哈哈 雖然天陰陰但見到我個眼鏡就知UN指數唔低咖!
雖然佢地唔係綠色不過佢地應該都製造不少氧氣!

岩岩起步路就唔難行~ 全部都係石仔路~ 個地都幾濕我要小心行!

GLACIER ROCK 就係一大舊石企上去影相...

天雨路滑要小心!


大家繼續向前行!
8個人入面有1個韓國人、3個新加坡人,一個外國女仔同我地3個
導遊永遠行最後...個韓國人可能向韓國行開山...行得超快唔見人啦...
識英文就同導遊慢慢邊行邊聽介紹~ 我就要好專心行路小心唔好整濕我對襪!
差不多行左半小時天氣變好啦~ 某一部份!

我最中意呢D木板路~ 好好行又唔會整濕!!!
佢應該係搖籃山啦~ 唔會錯呀...
基本上沿路係唔難行~ 有石有木~ 慢慢行就OK啦!
幾咁保育...阻住都唔會斬樹!

有D路都好近個湖

行到另一方向
背後天氣幾好!
天氣真係多變咖~ 時好時壞~ 好天就當然開心啦~ 把握機會影相!
行到好近啦!
行左1個鐘有多~ 要搵地方準備午餐~ 呢度太濕當然唔適合!
又天陰~
短褲F小姐出現啦! 紅色衫係K小姐...件風褸係剛剛向訪客中心到買咖
又好天啦~ 真係同女人一樣成日變~ 哈哈
有D路係咁樣係鐵網我就驚DD啦
呢位就係外國女仔背影
永遠都係啡色既水~ 正常咖!
WOW~ 終於全個山好天啦! 呢個角度係向個湖邊沙灘仔影上去
1點幾啦~ 搵到地方食LUNCH啦~ 仲係對住個山頭~ 天氣仲係好!! GOOD!
食野前當然要影返張留念啦~ 行左兩個鐘啦!
蔬菜鬆餅~ 好味道~
仲有個批~ 又係好味道~ 食完佢地飽晒!

食飽飽再影!

我只不過著左3件衫之嘛!

唉...食飽就要行樓梯啦...佢地算係最辛苦咖啦! 仲整濕我對襪!
  上返去景觀當然夠晒寬啦!


行到好遠啦~
另一個湖邊沙灘仔
天氣又差啦~ 落大雨! 呢個係另一個小湖仔
天氣變差唔緊要~ 好天我地都已經影左啦 ^^
見到車就代表行完啦!!!
大家睇相都見到佢變得幾快呢~
我地差廿分鐘行左3小時啦~ 累又唔係太累既~
再見啦!
食返個蘋果解解渴先
行完山導遊車左我地去河邊睇下見唔見到鴨嘴獸~
大家當然搵唔到啦!

離開個山周圍天氣都好好呀! 個天幾藍!!!
D水有泡係正常咖~ 係有D唔知咩酵素...其實應該要試下D水...下次啦~ 哈...
 
真係好得意!

又上車走啦!
之後導遊車左我地去睇WOMBAT呀!!! 遠遠見到佢好興奮呀!!!
今次仲見唔到你正面!!!
附近有幾隻WOMBAT呀~ 勁難得~ 我地3個好興奮慢慢接近佢!!!

呢隻一定食得好住得好呀...勁肥美...

佢自己行埋來我地到呀~
佢地原來係超級屎怪...附近真係好多好多佢地既 屎....
WOW~~~ 超近距離~ 仲可以摸到佢呀D毛硬咖~ 超大隻!
剛剛隻WOMBAT唔知想去邊呢?? 似唔似放緊狗? 哈哈
袋鼠變左陪襯品!
之後坐左成差不多兩小時車去左Deloraine鎮停停休息下去洗手間~ 都係20分鐘到
唔知點解有個火車頭向到
BBQ 亭呀! 可以BBQ呀!!!
教堂
外國人不能少的酒舖
個圖畫館真係細左少少呀..
新加坡一家人向到買左個PIZZA羅...K小姐就買左個雪糕食...
基本上係無咩野好行...
呢2張係用我手機影咖~ SO BEAUTIFUL!!!
回程時侯大家都訓得好開心呀~ 導遊仲會送到我地去目的地~
叫左佢向超市放低我地~ 可以行少一程呀嘛!

監獄同盟 煮食當中! 攝影者係F小姐
Q!大廚主理澳洲 T骨牛扒

3個人幾多野食!!! 下面個意粉佢地食第3日啦...我都係食肉把啦...
明天落 HOBART 啦!

沒有留言:

張貼留言