DAY 8-PART A 澳洲三人行10年11月19日


昨晚食剩留返今朝食早餐~ 牛扒沙律

尚有時間就影下個廚房都煮左3晚~
一齊俱備~ 多人時就快手揀左自己要既野先!
有時間限制的!
酒店得兩層~ 行李有 LIFT ~ 人就行樓梯啦! SO GOOD!
行程改變了...去唔到啦~ 下次有機會啦!
呢3日行左好多次既走廊~ 呢到係橋來的!
預早D時間去車站坐車落 HOBART啦~ 架車都幾多人座!
前兩天買定既車票~ 每人AUD$38.8
上車啦!
經過三個多小時我地就坐旅遊巴去到 HOBART啦...沿途風景欠缺...
因為我訓死左!!! HAHA! 落車後完全無方向感...因為都無睇過車站向邊!
明天會飛返墨爾本就買埋巴士去機場~ 明天可以向酒店對面上車~ 正呀!

買左車票當然要順手問埋路啦! 佢話直行15分鐘到就到啦! 仲比左張紙地圖~
行到啦! 佢就係我地今晚住既 APARTMENT~
車位免費的~ 不過我地依家無車呀~ 我地住向1樓!
好彩唔係住3樓...
入到去環境OK~ 乾淨~  仲有LCD電視呀~
APARTMENT當然有得煮食~
大床就得一張~ 仲有個要訓梳化啦!
放好野~ 就出發啦~ 我地住呢間無SEA VIEW~ 有都比較貴...算吧啦!
附近環境都幾寧靜咖~
又係影下花花啦!
行出市區一定經過既英式大屋!

唔知係唔係可以做沙律???
向 APARTMENT 直行10分鐘不用就去到旅遊區附近~ 佢個招牌幾得意!
明天呢到就會好熱鬧咖啦!

唔係好凍呀...做咩鬆起晒D毛...
HOBART最多我諗係船羅!
藍天白雲今日跟住我啦!

海同游艇出現啦!
行緊去搵食!!! 不過唔係佢地!

唔岩我地明天時間唔岩~ 明天又無時間~ 慳返啦!
D船好新淨!
又懷舊又新淨! BEAUTIFUL!
住唔起的 APARTMENT
HOBART一定好多有錢人!!!
又一架船仔!
個天真係對我好好!
因為時間關係基本上呢兩天都 JOIN 唔到 TOUR
唔知係唔係真係用得...

收工了???
行到去我地食要既餐廳啦!!! 向 HOBART 佢真係幾出名~ 剛剛問人都係介紹佢!
上層係正式餐廳~ 下層係快式餐廳~ 快就當然平好多啦!
中意可以坐出面~
天花都係魚呀~

有咩好食? 自己睇睇有咩岩~
首先最緊要一定要食蠔先啦~~ TASMANIA OYSTER!!! AUD$19.9
味道當然好味啦~ 起碼無苦味同太咸~ 不過可以大隻D就更加好!
如果生蠔食得飽我...真係唔知要食幾多打! 仲叫多樣等個機震就可以羅!
顏色好靚~ 澳洲 ATLANTIC煎三文魚~ AUD$16.9
食佢係因為唔想食炸魚~ 佢都幾滑幾好味~ 仲有沙律同薯條跟埋!
澳洲人 可能食完 LUNCH 了~ 無咩人~

仲要食埋雪糕~ 波蘿同血橙~ 無寫低幾錢呀!!! 好味道!

3 則留言:

  1. 去澳洲玩冇車好唔方便
    [版主回覆07/01/2011 23:00:00]無錯!!! 所以下次去澳洲我要有車牌先去!

    回覆刪除
  2. 食咁多生蠔,唔怕生虫呀?
    [版主回覆07/01/2011 22:59:00]食1打好少啦~ 食左落去咩都唔怕啦

    回覆刪除
  3.   無錯!!! 所以下次去澳洲我要有車牌先去!------->> 其實好易,你請我做你司機米得囉!包機票食宿就得嫁哪,係唔係好底?
    [版主回覆07/03/2011 12:43:00]包機票食宿成二萬呀!!! 我自己去學快D啦!!!!!

    回覆刪除