DAY 1-PART B 釜山二人行10年12月10日


冬天5點就太陽落左山啦~ 櫻花唔見晒啦~ 葉都無塊!

HI~ 我又來行下啦!
5點啦~
上次來係白色櫻花~ 今次係樹枝了!
雖然來過不過時間同景色都唔同~
扎嗄唭市場~ 一定會再去!
又係你~
4000WON 唔係貴~  陪F小姐上去多次啦~
釜山~
一定要去行下啦~咁新!
越來越黑既釜山港
岩岩行過既街
要跳上去先可以坐向到影相~ 哈哈
OH~ 開燈啦!
上次來係睇唔到呢個景色!
可惜係D燈既反光...可惡!
日本係井字形~ 韓國係長方形~
天都黑晒~ 走得啦!
睇兩日一夜見過既地方迴龍浦!
我都好想去馬耳山~ 有機會要去下!
韓國人真係中意心形
個樂天好光WOW~
落返來仲有少少藍天~
唔駛成棵樹都整晒燈泡呀...
呢個仲勁~ D 星星識趺咖!
影多張~ 走啦!
  OH~ 未影過有光既彩燈!
返到大街好熱鬧~ 勁多人! 燈飾開晒啦~
周圍除左聖誕樹仲有好多燈膽鹿~ 靚靚!

唔駛咁有聖誕氣紛既!
想無人阻住影相係好難咖~ 呢張已經就最少路人入鏡
唔係星星就心心~ 韓國人真係要咁浪漫...

OH~ 我個 FRD 金賢重呀~
周圍行~ 行到去條勁多檔口既街~ 好多檔口~ 真係好多~ 不過好多都重復!
仲見到黑糖餅~ 堅好味! 不過你真係唔好見到佢果舊牛油~ HAHA 700WON一個!
青椒饟粉絲係用來炸!
女人真係堅為食! 個個都係女人!
天氣凍呀~ 行宛就入左地下街行下...OH~ 又係我個 FRD 李勝基呀~ 哈哈!
晚餐食咩好? 天氣咁凍緊係要燒燒燒~ 一早MARK左要食果個搬左 >_<
向最多燒肉既街來回行左陣...揀間多人既入啦!
唔知幾錢咖~ 不過都唔會太貴呱~
入到去~ 勁多人好熱鬧! 坐一陣先來小菜先! 可能係冬天包括有青口湯~
煤??
燒肉不能少的沙律~ 無咁熱氣呀!
我地叫左個海鮮豬肉拼盤~ 超厚身豬肉...食完真係 '流' 晒!
海鮮可以多D就好啦!
今餐食左 33000WON 2個人~ 味道OK啦! 不過D海鮮好似細左少少~
食飽飽天寒地凍返酒店啦~
今日既戰利品!

沒有留言:

張貼留言