DAY 1-PART A 釜山二人行10年12月10日

因為港龍唔知幾多周年做特價, 釜山機票只係$990
雖然時間係麻麻不過平呀去啦!! 放工返 HOME 執行李~ 洗白白去機場~
仲有十幾日就聖誕~

佢真係有D真呀~
食飽飽上飛機要訓呀!!! 唔係仲有成日唔知點過~
早上6點到我地就出閘來到釜山啦~ HELLO BUSAN~~ 我又來啦!
今次無住海雲臺~ 因為第一天基本上無得訓就豪D住一晚農心酒店!
機場無直車到酒店~ 所以我地要坐巴士到東萊站轉地鐵! 1750WON
如果一早知向機場搭的士係一百到...我死都唔會轉車...
因為要搬行李上月台都幾甘! 不過我好彩行左一陣有人同我羅左上去!
地鐵我地買左張 1DAY PASS 3500WON
向地鐵站一人食返個魚旦先 600WON
到啦! 溫泉場站~ 一出就見到 HOME PLUS
向公司BOOK左一晚 $800 好豪咖啦!
酒店對面就係虛心廳~ 一陣去浸溫泉休息休息!
向酒店 KEEP 好行李我地就問佢羅左張半價COUPON 去虛心廳 5400WON
12月既釜山當然係凍啦~虛心廳都有個露天池凍住浸真係唔錯!
浸到10點到我地就去左雲石地訓左一陣...不過一陣就已經係12點到啦~ 哈哈!

返到酒店已經有房~
洗白白TOILET 同 SAMSUNG電視~ 800蚊一晚OK啦! 合格了!
向房唔小心又訓著左啦!!!
再出動就 3點到啦~ 
 

 勁多人浸呀個足浴!!! 唔好諗住浸~ 勁多人!
買左車票一定要用~ 出市區啦!!!
半小時到直車出到市區~ 先去南浦搵個人參雞先!!! 餓啦!!!
OH! 我上次來係無樂天咖~ 應該係起緊!
oh~ 好容易就搵到啦~ 元祖SEOUL參雞湯
F小姐 4月時食唔到參雞湯~ 所以今次點都要食一次! 我地每人一個普通12000WON
呢到D蘿蔔泡菜都幾好食~ 但D蘿蔔老左DD 右手係人參酒
WOW~ 新鮮滾熱辣呀!
同土俗村比我都係覺得土俗村好食D~ 土俗村濃味D~ 不過佢都好食!
但我個碗比 F小姐個碗少D參味...真得意...
成條街有唔少食店~ 都有好多其他店!
上龍頭山電梯~ 見天都仲未好黑就行陣街先上去!
真係點解韓國,日本都咁中意種佢地?? 咁凍都仲剛開花咁...得意!
成條街都掛晒裝飾~ 晚上一定唔錯!
OH~ 銅先生好開心同我合照~ 笑到四萬咁口!
聖誕樹都有好幾種呀!
如果向香港我有理由相信佢地會比人羅走晒!!! SO CUTE!
仲有大雪人一個!
  勁似日本D SHOP!
行完就上龍頭山啦~ 天黑啦!

3 則留言:

  1. ‖.歪歪17/7/11 23:19

    工作的压力和苦恼似乎已经让我麻痹,忘记了生活的美好

    回覆刪除
  2. 唔小心瞓著左
    真係寫得有趣

    回覆刪除
  3. 飛毛華腿23/7/11 12:45

    去韓國遊,最重要也是光顧地道美食....

    回覆刪除