澳門: Banyan Tree Macau, 豪一豪! 嘆一嘆!


開業4年~ 第400編BLOG~ 難得要介紹D貴野!

見部份BLOG友話好遲先有房~ 我9點船10點幾就去BANYAN TREE EARLY CHECK IN先啦!
有左張卡仔就可以去人造沙灘啦! 不過呢編主力係介紹下酒店房入面!


住客樓層
呢個應該每層都有~ 下次攰都可以上來坐下~ 哈

入房啦~ 一入房就見到有個香薰~ 不過從來都唔係我愛...試下點左聞下...不過真係唔岩聞

睇相成日見到大廳~ 堅舒服呢~~

佢完成到我既要求~~~就係床兩大張!


兩張床係夠4個人訓~ [太多人關心呢個問題]
間房真係大咖~
好忙呀 要行來行去影! 電視都有2個~
全房就突出既野就係佢啦! relax pool...真係堅大...
不過佢真係大以無當...酒店寫明佢只可以清水...泡泡、浴塩、香薰油一蓋唔比落
清水ONLY!!! 佢係好長,,,但又大游唔到水...真係有D失望...
不可不提放水要係叫 職員先可以放晒...自已只可加水轉暖D水...
 
 
  沖亮房頭頭個花灑真係爽到爆~ banyan tree 既 shower gel 都幾香~

木桶比個RELAX POOL仲有用啦~ 入去時男女都小心D呀~ "肯" 親就唔好呀~ HAHA

酒店免費供應我真係覺得個人升呢左

雪櫃有一個免費牛奶比你沖咖啡用~ 算係咁啦~ 不過我唔識打泡...所以就實無得勁少泡~ 哈

RELAX POOL 側邊都訓得咖~ 一大班人訓晒啦!

電視一如5星級~ 好多台!
羅左返屋企未用呀

好耐未浸過泡泡浴啦~

WOW~ 茶包係有12包咖...點樣可以飲晒?

本來打算浸下水先去睇水舞間...點不知發現池底勁多塵...即時要叫服務員啦...

我唔係池景~ 不過呢舍景我都OK呀

訓向到睇電視真係好爽的!!!

順手SHOW 埋個早餐啦~
第2朝訓左覺好既8點幾就去食早餐~ 當日太多人餐廳已經FULL左
服務員帶我地上左一層去左個宴會廳食
羅馬生菜食左一次...後來出普通生菜>_<
蘋果味、蘆薈乳酪都好味~ 前面係原味我MUM話唔好食無味的...
芝士都有成5款~ 仲有我好中意的露荀~
奄列有5、6樣料比你揀佢即煎~ OK咖~ 有芝士向入面~~好味呀!近來見到都食!
魚呀媽話係東升來咖~ 不過當然急凍咖啦!
粥都有唔少料比你自己落 食下都OK既!
個早餐OKAY既~ 不過要比錢我就唔食啦~ 其實都仲有好多野食既!
有份同我BOOK既BLOG友~ 唔好忘記送一晚係要住完先可以 BOOK~
我一個月後到又再去住啦!

3 則留言:

  1. Hello! wawa 點解會有免費ge?

    回覆刪除
  2. 我終於呢個星期日出發: )

    回覆刪除
  3. 你D相影得好靚好清楚!
    [版主回覆09/21/2011 00:03:17]我都岩岩去完~今日返~ 玩得開心D! 星期日早D去羅房應該會幾多人

    回覆刪除