DAY 3 釜山二人行10年12月112日


我地今日係12點先出門口~ 個天似唔似未光晒??

今日出門口第一時間就想去食昨天早個魚人餅~ 好可惜佢無開呀!!!!!!!!!!!!!

買張 1DAY PASS 3500WON 餓住搭地鐵出札嘎其啦~

魚市場都係果D野啦~

真係勁大隻!!! 我其實好想知向出面買呢D可唔可以羅上去煮...可惜我唔識問人呀...哈!
第2次光臨!
我睇兩日一夜見過你呀!


今次行左個圈先買! 我當然有講價啦!! 一共買左 55000 WON!!!

買完又係等食啦! 今日超多人呀~ 差不多全場爆滿!!!

又係你地...
上菜啦!!! F小姐要求要食生八爪魚~ 我當然係第一次食啦~
雖然上次食鮑魚刺身係比較硬不過今次有效隻就2隻生~ 2隻熟!
好味道!!!

帶子不可以少!!! 好味道~ 又爽又甜!

行貨照!!!

又再一次溝通出錯!!! WAKAKAKA~ 我係想要海鮮辣湯煱點不知魚就煎左~ 
不過個魚真係好味道~

其他全部燒熟~ 哈哈~ 今次真係食佢地鮮味啦!!!

下次我唔會再食鮑魚刺身~ 燒熟D鮑魚味出晒來~ 正呀!
煮食費呢前菜 6000WOW~ 睇怕我可能要第3次去魚市場先食到海鮮辣湯煱

新樂天同魚市場都好近

我地食飽就行去啦!

上次要無行過乾貨街無見過佢地~

買左包魚仔比呀MUM~ 買完之後覺得真係唔太平...不過都買左了~ 哈哈

買完野就行到去樂天啦~ 一入到去就搵文具部行下~ 行左一陣聽到有D廣播音樂

OH~ 原來呢間樂天中意玩水~ 佢好型咖~ 一開始個水係會出 LOTTE 個英文!
不過真係好難影...只可我自己睇啦! 

唔駛錢有得比你睇都幾OK啦~ 當自己睇左韓國版水舞間~ 哈哈

向商場左行行右行行買杯蕃薯LATTE飲飲啦~ 3200WON

行遠商場又走去行市場~

釜田市場

似唔似香港D街市?

來呢到目的係買生果~ 佢地咁靚好貴咖!

天寒地凍飲返杯即沖咖啡先~ 真人沖比你 500WON~啦~

行完市場就出左西面樂天免稅店~
我地張D好重既生果放左向LOCKER~ 2000 WON 放啦~ 重死!
 F小姐要同人買雪花秀~ 所以就去買~ 順手行下其他啦~ 上面比起上次去仲多左D化妝品~
佢地已經好平咖啦~ 向免稅店仲有得平!!! 12月仲做緊特價...真係平到呀...

因為西面樂天無雞泡魚干~我地又去返南浦間新樂天~ F小姐買左好多包咖...
我係咁易買一包OK啦!

返到來剛剛又有巨型花灑表演啦~ 右個張似唔似飛碟?

8點幾準備收工啦~

特價呀~ 2個2000WON~ 好多人買呀~ 佢好實扎咖~ 勁大~ 入面係有泡菜咖~ 唔錯!

FOODCOUNT 入面既南瓜粥~ 有機會我都要食下!

返 MOTEL 放底野都10點幾啦~ 出街搵下有咩好食~ 不過行來行去都好似無我地想食既野~

最後揀左食湯飯!

佢係無MENU咖...我真係最多識講下...但我仲未識睇火星文~ 最後就係叫左呀姐出去手指指問幾錢再叫啦~ 哈!
10點幾都無咩人咖啦~ D人可能去晒飲酒~
一來到原來係雪濃湯~ 我一定要問下人走葱韓文點講!!! D葱多到呢!
個湯清清地~ 浸埋白飯食我就最中意~ 泡菜有大白菜同蘿蔔都好好味~今餐每人 8000WON~
雪濃湯係比你自己加D海塩調味~ 調到岩為示
食飽又係去行超市~ 三角香蕉奶又係向兩日一夜見過
今日既戰利品呀~ 超市,魚市場,樂天免稅店

沒有留言:

張貼留言