澳門:三元粥品肉丸粥

前兩星期去左澳門嘆一嘆 BANYAN TREE 同睇埋水舞間...兩樣加埋既錢夠我去個短線!

睇完8點個場水舞間已經9點半有多~ 搭免費車出左市區行左去福隆新街諗住點都會有野食啦!
 出到去人影都有幾隻~ 魚翅店數間尚營業~ 但午餐已經食過就唔諗啦!
行到街尾見到假日駛必長龍既三元粥店仲開緊~ 仲要無咩人呢! 經過幾次都無食仲唔係你!!!

一碗粥係好似單調D...叫左個完全無賣相既皮蛋酸姜...$9

六大粒既豬肉丸粥~ $19 真係幾好食喎~ 我就無加蛋啦...
我媽整個D肉丸粥其實都幾好食~ 不過三元就實D彈D~ 粥底本身有味都OK綿
呀媽既及第粥 $19~ 不過D豬腰好"壓"

今餐超級經濟只係$47咋!!!
下次我會外買...我真係唔太中意舊既餐廳...室內有冷氣有D異味...
同見到佢牆腳貼住 "萊萊XX屋" 就驚驚地!

3 則留言:

  1. 嘩!肉丸好好味咁喎
    [版主回覆08/02/2011 00:41:39]OK咖~ 下次去澳門試下~

    回覆刪除
  2. Sharpe Law2/8/11 01:18

    您好! 我是Sharpe Law (~ adesso e futuro~ 的blog主) , 首先先要感激您以前訂閱我的blog :)



    因為現在yahoo blog轉了新版, 以前的「blog友」及「訂閱」模式都修改了, 現在須要到「新版blog」: http://blog.yahoo.com/sharpelaw, click入標題圖下面的「post」, 之後在「profile」下按「關注」(抄足微搏...yahoo又可苦咧??) 才可以繼續跟blog友們聯繫... (而blog友本身亦都須要「升級」到新版才可以"關注"...實在夠麻煩!!)



    無論如何, 還是感謝您一直以來的支持!!
    也請日後繼續多多交流 :)



    ps: 近日有出版社找我寫「泰國」及「意大利」的旅遊書!!!!! 希望真有成事之日!! 若有這天到時也請blog友多多支持一下小弟的劣作~ 謝謝 :)


    SHARPE

    回覆刪除
  3. 其實有時係名大於事實
    [版主回覆08/19/2011 23:24:37]唔駛排隊就好食!

    回覆刪除