DAY 2 釜山二人行10年12月11日


酒店LOBBY裝飾
訓左一晚好舒服既酒店係時侯要CHECK OUT 啦~ 未來3日既住宿我地係未有...
KEEP 好行李向酒店
我地去搵MOTEL住多3晚... 本來係打算去海雲臺住...但實在懶得搬行李就住返附近!
未搵到地方先搵野食... 呢個真係好好食~ 好脆! 勁平1000WON有3條魚呀~ 無日本個D咁甜!
最後行左好幾間 MOTEL...實景睇左兩間就決定好住處!
行去搭巴士見到辣年糕~ 呢到係3000WON~ 好味道呀!!!
搭巴士1200WON去未去過地方早左落車~ 不過叫行岩方向都唔係行左好耐就到啦!
釜山最大展覽館BEXCO
叫左見到DD過期紅葉!
WOW~ 人山人海呀!
BEXCO 都真係幾大咖
動漫節??
全部人COSPLAY上陣
呢架ATM 車真係好型 WOW!
搵到我地要去既目的地
樂天百貨

隔離係另一間新世界百貨公司係全世界最大既百貨公司

樓高 9層~  似唔似D郵輪中間?
聖誕節又關南瓜車時?
韓國人似乎好中意呢D裝飾?
藝術品?
向百貨公司入面搵到我要既文具部又行左一陣就走得啦! 我仲飲左杯番薯LATTE~ 2700WON

我真係好想食一次韓國炸雞呀!

 
行完商場就搭地鐵去到海雲臺~
上次無去到既海雲臺市場
有唔少食店~ 仲有好多賣食物!
海鰻~ 韓國人成日話好補的
好似去左扎嗄其市場咁~
鰻魚呀~~~ 燒左佢就好羅...
 
仲有小食店~ 好多野食呀不過我唔係好餓...F小姐要食下紫菜包飯
好靚既士多啤梨
周圍行下見到有間shop有個勁大既煱煲湯~ 唔知係唔係雪濃湯呢...
擠滿人既海雲臺我都唔會見到~ 我太怕熱了
冬天咪幾好~ 人少少
12月既海雲臺當然仲凍過年4月啦~ 人比4月更加少~
夠晒寧靜!!!
F 小姐向沙灘又要跳來跳去周佢影相...
第2次來都係凍的!
望住個海真係好凍咖!!! 真係唔知李勝基佢地點解可以成日入水咖...

海雲臺與我們的合照~
好靚wow~ 個景色~ 冬天4點幾就日落啦...之後就出發去機張食蟹!
好順利上左要上既巴士~ 架巴士行左大半個鐘麻煩事來啦!!!
天黑晒我都唔太認得路...早左幾個站到落車...
落左車5點幾天都黑晒...幾難先等到架的士...之後就順利去到機張啦!

5點幾咋...唔好以為好夜...咁早就要食飯...

係咁以行個圈啦 ~ 都係去返上次食個間~

前菜~ 有蕃薯羅...真得意...
OH~ 呢餐都有青口湯前菜~ SO GOOD!
一次過拆晒出來食~ 好味道呀~ 新鮮新鮮~
一定唔少得即煎葱餅~ 好味道!!!
oh~ 蟹來啦!!! 努力食啦!!!
最正好味既野一陣先食!
食飽蟹肉就等食飯~ 佢地係食飯先有
蟹糕炒飯又來啦~~ 今餐食左 48000won
食飽飽凍冰冰搵車走啦~ 見到有巴士出西面!~ 太好啦! 1800won
出去行左陣 F小姐想買間野無開~ 我地就去農心酒店羅行李返MOTEL
因為有張木椅同台唔係咁似LOVE MOTEL 我地先住~ 個TOILET  係好似日本全套膠都OKAY!

 
除左張床係圓同咁多鏡之外其他我都覺得可以~ 三萬won一晚真係平爆~
為起港幣210到仲想點~ 佢都ok乾淨咖!
之後見都唔係太夜就去左超市行~ 因為都幾近下!
買左支~ 不過真係麻麻地好飲...酒味太勁唔係我想飲既味!
唔知好唔好飲~ 不過比起日本真係平到呢...
用來整泡菜應該唔錯!

今日既戰利品

2 則留言:

  1. Lo Ka Wa5/8/11 15:07

    間Motel你係比佢個大電視吸引左﹗

    回覆刪除
  2. 請問您這間MOTEL 叫什麼名字~~~ =)
    [版主回覆02/24/2012 01:43:32]佢得韓文名...我walkin 租的

    回覆刪除