中秋節嘆一嘆,迪士尼樂園酒店!

上星期五突然知道中秋好萊塢超特價可以住一晚一小時就出左二十間房
我仲升級左至樂園酒店!

中秋日收早~ 三點收工呀~ 呀媽兩點幾同其他姨姨羅左房~
我就搭東涌線四點幾先去到樂園酒店!

迪士尼去左兩次真係無興趣啦!

陽光普照天氣好~

到啦~ 樂園酒店!

向大堂落條樓梯就到花園~ 見到城堡酒店外樓

如果唔係超級特優價我當然唔會住到...平日最平都千幾二千淨房...

迷宮花園仔!

仲有兩種色薰衣草

另一面海景房

行去房途中超大水晶燈

大堂就係三樓~ 我就住向三樓

迪士尼歡迎你

洗手間浴室相連~ 浴缸連花灑~ 中間大大個洗手盤間開


呢個位都係公仔~
中間塊鏡係白雲公主同七個小矮人
   房間係預四個人住~ 有四對拖鞋,寫明可比住客帶走留念

舒舒服服休息下啦~

超級特價房景當然係園景~

中秋有活動~ 酒店已經放左向房間

明天既早餐~ 超級優惠房價係唔包早餐~ 加兩個早餐係同一晚房差不多錢~ 哈

其他住好萊塢既姨姨來參觀我地間房~ 呀媽張床比人坐亂左啦~ 哈哈
6點到出左東浦食完意粉屋就返去
晚上既迪士尼又出現

晚上既樂園酒店~

太大係唔會影得晒!

中秋WOW~ 當然要影月亮啦!!!

晚上向酒店係無野做~超齡都去玩下啦~

可以玩五次~  禮物就送D迪士尼匙扣咁!

仲有毛巾月餅整~ 哈哈
 
呢D就返左房時見到佢地升...

仲有佢地影相...不過差不多到我佢地就要走啦...

返房睇電視...竟然唔係高清羅!!! 仲要無J2台!!! 唔得呀!!!
唯有洗白白向酒店染頭髮個人都幾忙~ 哈!

因為酒店多人 CHECK IN 時已知定左早餐幾點...
時間分兩場我地係7.30AM 羅...真係會唔會太早呀!!!

樂園酒店翠樂庭...晚上BUFFET係四百幾五百...唔會食啦!

野食種類都OK~ 中式都有唔少不過一樣都無食...日式DD...印式DD...

食得最多都係芝士~有5款唔同味

米奇樣不能少~ 米奇窩夫加糖醬好味道!

果JAM一定唔少人羅走左~ HAHA!

中意包~ 唔少咖!
仲有好多無影~ 食野先!

我都係中意西式~ 西式~ 西式~
無蘋果同蘆薈味咖


其實都係食個D野啦~ 哈

食到後來迪士尼朋友入場同大家影相啦!

扮可愛呀!
唔好蝕~ 叫呀媽影返兩張先
餐廳出面牆畫~ 成個花園

復古電梯~ 透明靚呀~

大堂都OK靚
呢兩隻舊版唔太靚!
食飽飽~ 延遲12點CHECK OUT 就去游水! 泳池OK啦~ 有室內同室外都唔算細仲有按摩池~
有LOCKER~有沖亮~有吹頭  CHECK OUT 唔太姿整都仲可以游...
玩左個幾鐘就返房吹頭執野準備走啦!
 
12點幾我地已經坐上東涌線返屋企~

總結~ 樂園酒店房間!唔係想像中勁靚~ 可能住過澳門D酒店覺得係OK羅...
不過如果千幾二千都係住咁就真係唔OKAY啦!!! 我今次超特價就一定OKAY晒~
食下住下玩下水~ 心情即刻開心晒!

1 則留言:

  1. enjoy my life11/10/11 16:12

    你就好啦,成日都第一手資料知道邊到有最低旅遊資訊,真的羡慕
    [版主回覆10/17/2011 01:51:48]你可以留E-MAIL OR 電話 第時有可以通知你...不過怕你請唔到假

    回覆刪除