DAY 4B-東京草津11年3月6日

今日既 LUNCH 係蟹道樂呀~ 揀午餐時間當然係因為平D啦~ 其實蟹道樂好多地方都有~

不過見差不多錢當然揀間向 HIGH D 地方食啦~

揀揀揀~ LUNCH 當然揀LUNCH SET 啦~

一個揀貴D風の翔、一個揀平D花おうぎ!

蟹肉蒸蛋~ 好滑呀~~ 好多料下!

蟹刺身~ 甜甜甜~ 不過得一個set有~

蟹腳肉~ 兩set 都有

蟹肉沙律

一人一個蟹釜飯~ 依家和民都有啦~ 不過唔係蟹味~ 嘿

かにグラタン 類似洋式焗蟹蓋~ 熱辣辣好味道!

同蟹仔留影一張~

平d個set 既天婦羅!

貴d個set 有3隻炸蟹腳同其他~ 啖啖肉~

釜飯食得啦!~~~  蟹肉OK~~ 飯好味道!
飽肚齊上場!

仲可以整茶泡飯!~ SO BEAUTIFUL!!!~ XD

飯後再來杯 COFFEE~~

COFFEE 再加雪糕~ 飽到攬住個肚啦!  兩個人都只係食左¥5880 抵呀!!!

仲有其他野食咖!

食飽飽行返去銀座三越~ 順手搵埋間 法國 LADUREE MACARON 睇下~ 嘩~ 間野好好生意呀!
不過太貴啦我無食到...成廿幾蚊粒! 點不知HK仲貴係三十幾蚊粒!

下一個行程就去上野搵 阿美橫丁~ 我都未去過呢...

上野公園門口櫻花樹有D野WOW~

呵呵~ 係咁以見到少少花見~

上野公園係賞櫻好地方~年年都勁多人!
ZOOM 埋去~ 呃得下人~  不過天色灰暗影出來唔靚啦!

小小花見係 BONUS~

佢真係要四月先開到花啦!

天氣麻麻地四點未夠就天黑黑!

阿美橫你向邊呀~~~~~

行呀搵呀見到指示去到阿美橫啦~

佢地又真係幾平既~ 不過我食飽飽啦!

左邊好定右邊好??

應該只有日本人先食既小籠包~

去到阿美橫當然要去二木之果子買下野啦~ 好多人咖!

佢真係好平...呢樣呀~ 哈哈

超級市場行過圈啦~

岩岩無去既右手~

一袋二袋返酒店放低先啦!

第一次向東池袋落呢!

睇雜誌同上網介紹可以行去SUNSHINE CITY~ 打風落雨都唔怕啦!

沿路有唔少貓頭鷹!

近就一定無佢份...不過幾好一條路唔駛搵

呢D先係扶手電梯來平路都照上!

一出就係SUNSHINE CITY ~ 商場舖未收就順手行下啦!

向酒店放低晒重野休息下就又出發啦~ 見無咩特別想去就去左新宿

呀~ 新宿其實我都唔係咁熟...事關佢都幾大下...

全部都係食店!

都係食!!!

仲有見到佢呀!

有朋友好耐之前話好食

主要都係同我媽行下叫做去過新宿咁啦!

呢附近 四年前有來過! 新宿駅~~ 哈哈

其實無想過來新宿...但見有時間就來下...睇下識唔識路搵返之前食過既燒肉店!
無print 地圖下我當然係唔會搵到啦~ 方向感完全失靈!
由於今晚係 LAST 晚餐我好想食燒肉,唯有向附近搵搵啦!

千揀萬揀最後揀左間係有史以來向日本食過最普通既一餐...呢間餐廳有分一碟碟叫同放題~
睇相一碟碟既都幾好樣仲唔貴...計下數好似食放題仲好D就揀放題...點不知一來就比左碟拼盤
睇相都見到普通啦...和牛...我相信佢唔係...味道...OK啦...食緊肉羅!

蔬菜一盤

食到都幾飽先食晒碟肉...終於叫肉...呢碟先叫做似MENU見到既肉...不過都係普通貨色!!!

唔好蝕食多碟日本南瓜
今餐明明係放題不過食佢第一碟野都變左唔駛放題...兩人食左¥5532
食飽飽就返酒店啦~ 明天又到最後一天了!

向上野超級市場買既,,,唔係得咁少既...比我食左d...哈哈

今日既戰利品~

1 則留言:

  1. 一次過食咁多蟹會唔會好濕熱亞?用乜方法解番d濕熱毒呀?
    [版主回覆03/18/2012 20:58:18]呢唔到唔係好多蟹,,,新加坡一人食左成kg 仲多~ haha~ 解濕熱無呀 無理佢...

    回覆刪除