DAY 3東京草津11年3月5日

一夜好眠~ 又到食早餐時侯~ 一訓甦就去食過~

早餐見到有露荀~ 仲要批淨嫩既部分~ LIKE!

熱既食少少啦~ 食開都係呢D~

日本牛奶不可少~ 仲有豆味濃郁既豆腐都唔可以唔食!

每次食溫泉早餐都蛋白質過多~ 個魚呀媽話係東昇~ 不過應該係急凍既!

再來露荀~ 個人FRESH晒~

食飽飽返房抖抖就同呀媽去浸溫泉~ 露天風呂係無人~ 下次都帶定個電話去影影相~
浸左成個鐘~ 浴場仲有按摩腳既機就叫呀媽玩下~ 真係幾似比人按腳咁~ GOOD!

返房當然又要影返張啦~ 個天真係好好呢!

應該係向我地夢中時間變左白白地! 最後9點幾就CHECK OUT!

酒店隔離就係熱の湯去到草津一定要睇的~ 網頁有coupon 平¥50

睇電視見過一兩次
樓下坐滿人我地就坐左上樓上~ 仲好空下!

有字為證 [草津名物] 一定要睇
一睇就知好多年

人出來啦~~ 睇下古法溫泉降溫法
觀眾都有得上場~
仲有兩位嬸嬸表演跳舞
第二輪我都去左玩下呢...我媽影到我個樣已經好叻啦!
呢個勁呀!!! d煙多到!!!

用我手機拍的!
觀眾玩完有記念品咖~表演大概半小時就完~
一出返去又係湯畑
池底礦物湯之花有個檔口有得買~ 11點半前要買!
今日要好好周圍行下!
今日行遠D,昨天無行過去~ 因為太陽D泉水顏色好藍下~~
泉水真係源源不絕~ 想自殺跳入去應該會上新聞!
佢真係草津名物~ 商店酒店都圍住佢來開!
有將軍浸過!
手仔溫泉~ 比你暖下手
唔知做咩咁開心...
應該係共眾溫泉
都係公眾溫泉!
高影落去又唔同~

睇時晨?
足湯係溫泉勝地必備!
好睇我地一早睇左~ 幾多人排隊!
酒店出面有試食都好多人里排隊食~ 熱辣辣~ 好味道!
六十幾一條魚..
加大碼串燒~ 份量係平時既三賠到
牛舌 ¥600 好大串呀~ 不過燒得有點干~ 但都係爽口~ 勁大串
可憐既小狗主要向街到凍下凍下~
成盒舞茸擺向街到~ 好多呀~~~
我地長期都係向湯烟
行完又返酒店去下洗手間~ 順手影下
女兒節公仔! 最高就代表天皇,天后! 下面個D唔記得了!

酒店LOBBY唔係向地下~ 不過各LOBBY層向前行就有間廟!
白濛濛~
呢到求咩我又無研究下...
名石??

向雷門見個D...

因為時間太多,附近地方都行過...又未肚餓咁就去浸下腳仔!
WOW~~ 好溫暖呀!!!
先頭個獎品有用啦~ 仲係好有用TIM!!!
行來行去唔知午飯食咩好...行過一,兩次呢間出面就試下啦!

我媽的舞茸幼烏冬 ¥870  好大碗咖!!!
我比較貪心又要烏冬又要滑蛋飯¥1050! 嘩! 佢真係好飽同好好味呀~~ 勁多舞茸
食飽飽就向酒店羅行李就啦~ 見時間好充裕我地就自己行去車站,沿途向店仔買左D蘋果干

二日一夜草津之旅完啦~ 完全意外既白雪雪之旅!
仲有得滑雪咖!
可幸日日天氣都好!
 
   車行左差不多兩小時先停休息站~ 可能只停一次就比左20分鍾!
今日午餐食完好味道就買包返HK!
好大呀手信店~
凍凍~ 唔食啦!
¥630 唔知係唔係我整得唔好食有小小粉味..都係現場個D好食!
7點前返到東京站~ 落車地點唔會好似去程行咁耐! 一陣間就去到車站!
經過見到有駅便當~ 人山人海呀~ 不過無咩心水飯盒! 可能比人搶購晒!
又再一次入全池袋太子~ 間房仍然都係咁細
唔計酒店行出大街條路我都覺得住太子酒店幾好既...
又一次食唔到~ 準備食飯啦~
 去車站附近行啦~ 睇下有無野岩~
 差不多十點啦食晚餐~ ねぎし ,呢間係朋友食過話好好食...咁我又去食下...池袋係有兩間店!

白牛舌定食
赤牛舌定食
白牛舌貴D就真係好食D~ 淋身D!
份量就一定唔夠我向仙台多~ 味道都係仙台好食D!
ねぎし 都OK,分店夠晒多! 赤牛舌我就覺得輕微'UN' D,一定要食白牛舌淋好多!
另外一提黃黃地個碗唔係湯係山藥來...我同我媽都唔會食...勁恐怖!!! 兩個定食加埋¥2250
食飽飽就去SEIYU行超市~
 我中意食飯團呀~~~ 不過好飽了!!!
原來日本都有好多支既益力多物體

oh no!! SEIYU 無蕃茄味,,,無新味...就係得一隻金裝牛奶海鮮
呢d係買來即刻食既~ 個雪糕咁多年都係¥85 ~ 日版 green lea latte~ 好味~
十勝個乳酪呀媽掛住佢好耐啦~ 香港真係貴到過份!

向草津買既戰利品~
SEIYU 既戰利品~ 可借杯麵得一種特別味...我好想買蕃茄味呀!!!
向¥100店買咖~  寫住made in japan

4 則留言:

  1. 溫泉幾有特色只係得d木圍住唔太安全.
    日本睇你d相我就當去咗啦!
    你妮緊去係唔係睇河津櫻呀? (希望冇叫錯)
    [版主回覆02/20/2012 22:14:35]你講表演定露天果個? 露天個係石來咖~
    係河津呀~ 希望見到成條河邊都係櫻花啦~ 嘿

    回覆刪除
  2. かおる21/2/12 09:53

    個乳酪真係貴得超過份, sogo賣成4x~6x
    [版主回覆02/21/2012 10:41:52]日本平好多~ 下次去食多d!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 唔好意思我以為露天溫泉個d係木妮.
    祝大家花見成功!

    回覆刪除
  4. 佰幾蚊食碗芙蓉蛋飯加碗烏冬就貴左d,咁多戰利品今次日本遊損失左幾多錢亞?sogo d 可能係舊貨無輻射嫲!

    回覆刪除