DAY 2 - B 東京草津11年3月4日


向房休息一下就羅齊野準備出街去浸溫泉~

我地明明係住向溫泉酒店點解仲要出街浸溫泉呢? 哈

草津溫泉有百幾百歷史~ 少不了百年溫泉老街,睇日本電視節目有介紹過呢~

溫泉街仲有樣好重要既野~ 就係溫泉饅頭! 你睇個圖就知d人幾時就開始食啦!

雖然係老街不過好多賣既野都係新~

呢d和式銀包仔向日本買真係幾貴的~

日式茶室
沿路仲唔駛錢一人食左一隻溫泉饅頭~ 免費試食係食一隻...真大方~

現滾溫泉蛋~
以前食個d都係一隻一隻咁買...呢到係一盒成6隻...點食呢?
來到草津一定要去西之河原公園浸個公眾溫泉~

草津周圍見到既都係溫泉水~ d溫泉水真係多到呀...

夠晒日式地道
做咩你去到邊都露點呀~
我媽要扮我 V 字影相WOW~ 哈哈
個公園有好幾個池~ 個個都識出煙'
周圍都出煙呀~ 真係溫泉區!
個個池都有名
千奇唔好點D水呀~ 睇都知道好熱!!!
3月都仲有咁多雪真開心!





呢都連續有好幾個鳥居~ 仲有勁多既雪~ 靚呀!
白雪加煙真係去日本係最好既風景~
地藏王出現啦~ 仲有冬裝~

D居民一定知道佢好凍~ 哇哈哈~
WOW~ 呢到D水沖熱呀!!!
長年累月~ 池底都有唔少礦物~ 因為係硫磺泉水~ 錢和水入面10日8日會開始溶咖!

仲有個佛
西之河原露天風呂係要入場費的¥500位~
不過BOOK溫泉酒店時揀左可以送一人一張慳返成百蚊咖!
橋來咖~ 幾多雪~
行到去溫泉啦~
我去浸溫泉啦~ 入口有LOCKER 既~ 有貴重野可以鎖起佢~
入到去個露天溫泉真係好大~ 有成十幾廿個人都唔會覺得迫呀~
因為唔影得相張相係 WEB SITE 提供,個池真係好大好舒服~
池除左有D好大既石,水中仲有石"登" 可以坐住浸~ SO NICE!!!
溫泉當然無限你浸幾耐啦~ 但都唔會浸得好耐~ 大半個小時就走得~
去到草津記住一定要去浸呀~ 真係正!

會唔會係我地浸完既溫泉?

浸完溫泉個人比較暖唔係太陽落左山都幾凍
唔知D樹係唔係吸收得太多礦物? 樹皮D顏色真特別
Q子就係我啦~ 隻兔係呀媽劃...仲要加多個子...兔子因為係兔年WOW...
見有時間行左上去睇下...不過冬天  CLOSE 呀~

沿路都係商店

呀媽問咁厚雪D人點返屋企? 我既答案係唔駛返~ 都欄住左唔駛返~ 哈哈
歷史悠久叫奈良屋~ 當然貴過我地個間啦
5點幾個天真係要黑啦~ 池底幾多礦物
入夜天氣凍就仲大煙
未夠鐘食飯我地就周圍行下手信店
盒盒都唔平~ 當然係無買啦~ 因為 KITKAT 真係太甜了
好耐以前食過特大燒餅
成百蚊一盒我會買其他野!!!
OH~ 開燈啦~

 點解我隻眼細左咁多既?? 唔夠訓?
開左燈個池即時靚晒~ D水幾清!
木箱上面都係玻璃來的~ 周圍都係溫泉酒店!

呢面都係溫泉酒店~
返房準備食飯啦~
上到房影返張先~ 開住窗真係好凍呢!!!
酒店 LOBBY 放左D 女兒節公仔~ 我都唔知女兒節點解要放呢D公仔
天皇
最高係代表天皇天后
6點啦~ 可以開始食飯~ 今晚係 BUFFET 中意食咩自己羅啦~ D食物好多都裝好一份份好精美

樣樣食D都唔少野
日式蒸蛋真係好好味~ 入面仲有好多料~~
日式意粉好味道~ 仲有好多菌~~~ 帶子刺身沙律勁好味!!! 食左好多~ 係好大隻既帶子片成!
呢個係一SET 法式?? 魚係即煎~ 唔錯呀! 個煮蘋果都好味!呀~
左面個日本煮蘿蔔都幾好味~ 右面長果個天婦羅係全場最難食既野~ 唔脆同唔知咩來...硬既...
煮和牛當然都要試下啦~ 好淋~ 不過我唔中意佢咁瘦!

上面食左咁多野都幾飽咖~ 不過樣樣都想試下~ 冷烏冬都幾好味!
日式蒸蛋真係好好味...好飽都要食多個!!!
開始甜品時侯啦~ 不過呢到唔係太多甜哈~ 最好味就係呢D布丁!

仲有去要左煮既甜蘋果~ 真係好味道~ 煮左仲係爽爽地!

呢兩個就無咩記憶應該係普普通通

D 提子係入口??? 好酸呀!!!

呢D就好甜啦!
食飽飽~ 返房休息下~ 影埋個夜景先~ 不過真係超凍呀~
休息夠就去浸酒店個溫泉啦!
同一個地方有兩種溫泉~ 露天同室內係唔同泉源~

草津既名物~ 明天會睇佢點用!
我去浸溫泉啦! 凍冰冰浸露天溫泉真係好舒服~~~ 去日本唔浸溫泉真係唔得呀!!!
日本自動售賣機d野飲真係十分吸引~ 除左粟米湯仲有紅豆沙~ 我都係第一次見~ 哈
d 桃汁幾吸引!
返房可以做既野當然係睇電視啦~ 要休息休息!!!
如果我住向日本就死羅~ 可能個個月都要去浸溫泉!!!

5 則留言:

  1. 一盒六個的溫泉蛋有多久嚐味期呢?可以當手信帶回來吃會很開心呢
    [版主回覆09/22/2011 01:19:12]熟雞蛋熟左基本上都唔會擺得太耐...應該無可能做手信...

    回覆刪除
  2. Hello,

    我成日都睇你個BLOG, 好似追遊記甘.
    計劃12月去北海道, 想請教你: 如果我既行程係札幌 (留2晚)→函館(2晚: 1晚溫泉酒店)→小樽(2晚:1晚溫泉酒店)→札幌(2晚). 你覺得行程如何? 應唔應該買3日jr pass? 應該去到日本先買定係香港買?

    回覆刪除
  3. 札幌入函館走? 如果一程車應該可以唔駛BUY... 你可以SEACH 下車錢幾多先
    JR PASS 無記錯係要向HK買

    回覆刪除
  4. かおる21/2/12 10:06

    想請問草津巴士邊度有得買飛? 另外加500yen個溫泉係咪都係要除曬衫? 分開男女?
    [版主回覆02/21/2012 10:29:07]你想去草津? 關於草津你可以睇下
    http://www.jalan.net/kankou/090000/090200/spt_guide000000150990/
    西の河原露天風呂 你book 溫泉房時可以揀d 包埋咁咪免費羅~
    收費係¥500 男/女分開,出面有locker,入面有放衫一格格,無花灑物體...向更衣室除晒...光脫脫行幾步就向池邊淋乾淨個身先落水~

    巴士係向jalan 高速巴士到訂~ online credit card payment
    http://www.jalan.net/bus/

    回覆刪除
  5. Hello! 想問下間溫泉旅館你係邊到BOOK 架?
    [版主回覆11/17/2012 13:48:32]http://www.hotel-ichii.co.jp/

    回覆刪除